valulla Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei. eg ska bygge ein pc og eg lurer denne passer sammen:D? Takk! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Green disker er ikke noe å kjøre OS fra. kjøp deg en skikkelig 7200RPM seagate barracuda Ville ikke kjøpt ett HD 7970 til den prisen, med DCII kjøler eller ikke. Jeg ville gått for Sapphire sitt som koster rundt 3750kr er ikke helt sikker, men mulig det kan bli konflikter mellom prosessorvifta og RAMen du har valgt, søk opp Vengeance LP på dustin så får du noen lave versjoner av samme brikkene. Jeg ville også valgt en Cooler master Hyper 212 Evo istedet for den PCU kjøleren du har valgt, du kan også droppe kjølepasta da den som følger med er mer enn god nok. Lenke til kommentar
valulla Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Green disker er ikke noe å kjøre OS fra. kjøp deg en skikkelig 7200RPM seagate barracuda Ville ikke kjøpt ett HD 7970 til den prisen, med DCII kjøler eller ikke. Jeg ville gått for Sapphire sitt som koster rundt 3750kr er ikke helt sikker, men mulig det kan bli konflikter mellom prosessorvifta og RAMen du har valgt, søk opp Vengeance LP på dustin så får du noen lave versjoner av samme brikkene. Jeg ville også valgt en Cooler master Hyper 212 Evo istedet for den PCU kjøleren du har valgt, du kan også droppe kjølepasta da den som følger med er mer enn god nok. Takker:) skal fikse det ! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Komplett har tilbud på Sapphire 7950 til 2900 kr denne uka, foreslår du går for det kortet og legger ved en Intel 330 SSD på 60GB i tillegg til en bedre kjøler som Hyper 212 EVO og 7200RPM HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå