sindre8 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hallo , da har jeg akuratt hatt konfirmasjon og jeg har funnet ut jeg skal kjøpe meg en gamer pc ! PC-en skal brukes for det meste til spill som : MW3 , BF3 , CS , Diablo 3 osv , men det må nevnes at jeg redigerer veldig mye med tunge programmer som Sony Vegas , After effects , Cinema 4D , derfor valgte jeg 16gb ram og i7. Jeg har egentlig et budsjett på 14.000, men jeg kan strekke meg til 16.000kr. Jeg har prøvd å satt opp et oppsett, er det noe jeg burde bytte ut? og btw, passer alle delene sammen, som feks. kjøleren passer i kabinettet osv? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ser ikke noe galt i dette, er egentlig bare å kjøre på Husk OS! Lenke til kommentar
sindre8 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Ser ikke noe galt i dette, er egentlig bare å kjøre på Husk OS! Daså! takker for svar , da bestiller jeg ikveld ! Lenke til kommentar
sindre8 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Kanskje litt for sent nå men.. Noen som vet om cpu - vifta passer i kabinettet? den virker enorm Lenke til kommentar
sindre8 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Jepp, den passer Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå