Gå til innhold

Kjøpe Cd key og legge til på steam ?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå prøvd Sniper Elite v2 og er veldig fornøyd med spillet. Men det har seg sånn at den versjonen jeg har ikke fungerer på Multiplayer eller Co-Op av naturlige grunner :p

Har litt lite penger nå for tiden. Så jeg fant 2-3 sider som selger Cd-Key til spillet og det er en smule billigere en hva steam selv tar betalt for spillet

Ikke det at jeg er noe moralens vokter når det kommer til hva som er lovlig og ikke angående cdkeys og piratkopiering av spill

Men steam accounten min er veldig verdifull pga alle spillene jeg har og jeg lurer da på om disse Cd key`ene man kan kjøpe på diverse nettsteder er lovlig ?

Jeg har ikke lyst og risikere og miste steam accounten min, Spillet er verdt 250 men accounten er nok verdt en god del mer.

Noen erfaringer med dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

G2Play.net og andre keystores som kjøper boxed copies i billege land og sel dei vidare til vestlege publikum er sånn omtrent pseudo-lovlege - ikkje godkjende retailers, men nøklane funker. Du får ingen hjelp frå Steam Support om det skulle vere noko tull, då.

Men sånn eigentleg, er det så frykteleg dyrt å berre kjøpe det som vanleg?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

G2Play.net og andre keystores som kjøper boxed copies i billege land og sel dei vidare til vestlege publikum er sånn omtrent pseudo-lovlege - ikkje godkjende retailers, men nøklane funker. Du får ingen hjelp frå Steam Support om det skulle vere noko tull, då.

Men sånn eigentleg, er det så frykteleg dyrt å berre kjøpe det som vanleg?

Nei det var ikke store forskjellen , Jeg trudde det var 39,99 euro men det viste seg og være 34,99. og 34 dollar og 39 euro er nesten 100 kr forskjell. Men ja, Prøver bare og ikke bruke så mye penger hvis jeg kan slippe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...