code Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sitter med en sony ericson xperia mini som jeg ikke kommer inn på play.google market app'n. Jeg skal for første gang bruke programmet og jeg må adde device eller noe. Når jeg prøver å logge inn kommer det opp at jeg ikke har en stabil nok linje til å gjennomføre oprasjon, har prøvd nå på netcom 2G netcom 3G, og tråløst internet. Men får opp den samme error meldingen vær gang. Noen som vet hvordan dette kan løses? Eller hvordan jeg kan downloade adobe flash player til mobilen uten å gjøre det igjennom play.google? ps: jeg har ikke adgang til data. takk for alle svar. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sønnen min sin xperia 10 sliter med samme problem. Møkka mobil... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hmm, underlig. Du snakker nå om Android Market appen? (Nå kalt Google Play)? Jeg har aldri blitt bedt om å legge til noen enheter. Anbefaler å gå inn på settings -> Manage apps --> Google Play, og slett cache og data og se om det hjelper! Lykke til! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hør finner jeg dette? Denne er på norsk.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hør finner jeg dette? Denne er på norsk.. Fra hovedskjermen, gå til instillinger --> applikasjoner --> osv.. Kan ikke gi deg et nøyaktig svar men du finner sikkert frem hvis du leter litt Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg fant ikke ut av det, men takker for hjelp. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har ennå ikke fått det til.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg har ennå ikke fått det til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå