IcedInsanity Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Nei, det som gjorde at Brann ikke vant var 10 utespillere med kvaliteter og ferdigheter på linje med en potet, og at Danielsen brente en straffe. Endret 7. mai 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Skarsfjord brukte kun 1 bytte, tenker ikkje på slitne bein i det hele tatt. Nå var det vel ikke akkurat det som gjorde at vi ikke vant... Det har eg vel aldri sagt. Men at han kommer med sytinga over at det er tett kampprogramm, mangen skader og liten stall, da må man begynne å fundere på kvifor i helvette han ikkje bruker de byttene han har lov til gjennom en kamp! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ubrukelige brann. Klarer ikke holde seg på matta en gang Gresset på Stadion har vært en parodi de siste årene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Viktig at matte og lag står i stil med hverandre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Forsåvidt et godt poeng. Eg må på viking stadion og sparke i filler den mattå og Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Banetilstanden på stadion må Brann ta selvkritikk på. Er vel berre 1? år siden dem la denne matten og dem har vist om problemet lenge, men banen har ikkje blitt mye betre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Eg var på stadion for vel 3 år siden. Da var det samme leksa. Gresset såg ikke ut i pausen. Så var eg for 2 år siden når Viking var der, da var det noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå