smort1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Trollfjord på vei inn! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Likte v2 best.. Var vel sånn ca. dessert tid dette? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Likte v2 best.. Var vel sånn ca. dessert tid dette? Takker 40D! Stemmer det med desserten, og siden middagen ble formidlet i går, så passer det vel med desserten idag... (kan sees og "nytes" i forumtråden)..... Og hva desserten het, ja det var et komplisert navn, men noe med chocolateice, jordbær, gele og aprikossaus! Smakte alledeles fortreffelig (og med utsøkt kaffe og likør dertil)..... Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Likte v2 best.. Var vel sånn ca. dessert tid dette? Takker 40D! Stemmer det med desserten, og siden middagen ble formidlet i går, så passer det vel med desserten idag... (kan sees og "nytes" i forumtråden)..... Og hva desserten het, ja det var et komplisert navn, men noe med chocolateice, jordbær, gele og aprikossaus! Smakte alledeles fortreffelig (og med utsøkt kaffe og likør dertil)..... Ja.. sikle. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nydelig natur og vakkert lys. Likte versjon 1 best, men kanskje litt mørkt på hurtigruta Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bilde 2 er bedre -liker litt forgrunn.Eller kjempefin bakgrunn Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 et flot landskab, og et flot lys, ville nok justere litt på det mørke Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tror jeg holder en knapp v2, men flotte alle tre. Fint lys som setter farge på landskapet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HALLÅ Jeg henger meg på de andre her - liker best versjon 2, meeeen Jeg ville hatt båten en liten tanke lysere - synes liksom den blir litt borte i og med at det er såpass mye himmel her. Komposisjonsmessig er dette jo ikke helt bra. Det er nesten like mye luft foran som bak båten - den blir altfor midtstilt. Her ville jeg hatt mye mere vann og luft foran båten enn bak. Da hadde det blitt mye mere behagelig å se på. Ellers meget bra. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Nydelig natur og vakkert lys. Likte versjon 1 best, men kanskje litt mørkt på hurtigruta Takker ronnsol! Mulig det var litt for mørkt der framme ja.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Bilde 2 er bedre -liker litt forgrunn.Eller kjempefin bakgrunn Takker karost! Var vel også bakgrunnen jeg falt for....(måtte bare ha noen bilder, og heldig at skipet var på vei inn akkurat da...) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 et flot landskab, og et flot lys, ville nok justere litt på det mørke Takker leifholm! Ble vel litt for mørkt der framme ja.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Tror jeg holder en knapp v2, men flotte alle tre. Fint lys som setter farge på landskapet. Takker Torhild! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 HALLÅ Jeg henger meg på de andre her - liker best versjon 2, meeeen Jeg ville hatt båten en liten tanke lysere - synes liksom den blir litt borte i og med at det er såpass mye himmel her. Komposisjonsmessig er dette jo ikke helt bra. Det er nesten like mye luft foran som bak båten - den blir altfor midtstilt. Her ville jeg hatt mye mere vann og luft foran båten enn bak. Da hadde det blitt mye mere behagelig å se på. Ellers meget bra. RAK-foto Takker RAK! Flott at du kommer med en såpass utfyllende kommentar - gir en del å tenke på det ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg