EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg skal he en presentasjon i Rleen i morgen i Islam. Jeg må forbinde disse tekstene med valg og verdier i Islam: I Guds sendebud har dere hatt et godt eksempel, for den som setter sitt håp til Gud og den ytterste dag, og stadig kommer gud i hu. og to utdrag fra den samme hadithen <en hadith er en fortelling i Islam>: <Det å tilbe Allah, å ikke sette noen av ham, å overholde bønnen, å betale velferdsskatten og å faste i ramadan> og <Det er å tjene Allah som om du kunne se ham. For selv om du ikke se ham, så ser han deg> Kan noen vær så snill binde disse tekstene med valg og verdier i Islam eller si til meg noen hint? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Kan man på en måte si at Sendebudene er forbilde for mennesker så kan man velge å følge det de gjør? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 presentasjonen varer bare i 2 minnutter!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå