ntec Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei. Har en del kunder som ønsker å kjøpe webside, men mangler et publiseringsverktøy som gjør det ENKELT for kunden å redigere innholdet på siden. Noen forslag på publiseringsverktøy med norsk språk - og som er brukervennlig for mine kunder? Kan godt betale noen tusenlapper i året for det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Wordpress? Si litt mer om kravene dine. Lenke til kommentar
PRb Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei, SnapPages tar ca.80 $ pr.år for vedlikehold av verktøyet PRO versjon, og sitter på teknisk support for denne summen. De har også en Developer account for de som ønsker å benytte CSS. Jeg har benyttet SnapPages i litt over 2 år i eget foretak. Flere fornøyde kunder i både AS'er, organisasjoner og små foretak. Jeg lærer også bort til de som ønsker å få et større innblikk i publiseringsverksøyet. Genialt verktøy i mine øyne, og som kundene selv kan fint drifte Lykke til! Lenke til kommentar
Dolan Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 1+ for Wordpress. Har gjort en del småjobber for et større kommunikasjonsbyrå som har gått over til å kun bruke Wordpress. Etter Wordpress versjon 3(tror jeg) så ble Wordpress et fullverdig CMS, og ikke bare bloggsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå