Alfemann Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei, det er på tide å bytte ut en gammel slitt bærbar. Jeg har følgende bruk: mest nett, musikk, film og office, men en sjelden gang også et strategispill alle Civilisation. Jeg har ikke behov for en veldig portal bærbar, da jobb PC'n dekker reisebehovet. Gjerne en 15" eller 17" tommer. - Bra, men ikke ultrabra ytelse - Helst SSD-harddisk - Ok skjermkort - Kjapp oppstart - Se grei ut Har lett ei stund på nett etter en brukbar PC, men sliter med å finne det beskrevne som i tillegg har SSD-harddisk uten at dette blir veldig dyrt. Har et budsjett på opp til 10k, men ser helst at det blir noe billigere. Noen forslag? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Mitt forslag er å slutte å se etter bærbare som kommer med ferdig innmontert SSD - de er det få av - i hvert fall hvis man vil ha det billig. Kjøp en bærbar du synes er grei, deretter kjøper du SSD utenom og monterer selv. Jeg har dog et lite forslag; billig maskin, med SSD og greit grafikkort: Acer M3 Ulemper: Lav oppløsning på skjermen, og en viss sunn skepsis tilm Acer's byggekvalitet og holdbarhet. Endret 8. mai 2012 av thomit 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå