Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 En mann forlater hjemmet, etter tre venstre svinger ender han igjen opp hjemme og møter to maskerte menn som venter på han. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Han bor på et hjørne. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Han bor på et hjørne. *mine innlegg* Feil, Han er en baseballspiller som slo en homerun. Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Han bor på et hjørne. *mine innlegg* Feil, Han er en baseballspiller som slo en homerun. ops det var feil HAHA det var itj det sjø Siste gåten for idag!!!!!!!!!!! Nesten alle ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Han bor på et hjørne. *mine innlegg* Feil, Han er en baseballspiller som slo en homerun. ops det var feil HAHA det var itj det sjø Siste gåten for idag!!!!!!!!!!! Nesten alle ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg? Må jo være det? Edit: Svaret er et vindu Endret 7. mai 2012 av Elvis Plesly Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Nesten alle ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg? Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Han bor på et hjørne. *mine innlegg* Feil, Han er en baseballspiller som slo en homerun. ops det var feil HAHA det var itj det sjø Siste gåten for idag!!!!!!!!!!! Nesten alle ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg? Må jo være det? Edit: Svaret er et vindu riktig, da sier jeg takk for idag. følg meg videre kanskje det kommer flere Må ikke skade dere selv engang må det jo stoppe Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 En mann bor i 70ende etasje i en skyskraper. Hver dag tar han heisen ned til første etasje, går ut igjennom lobbien og tar bussen til jobb. Etter jobb når han kommer tilbake tar han heisen til 15ende etasje og går resten av veien, bortsett fra de dagene det regner. Da tar han heisen hele veien opp. Hvorfor? Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 En mann bor i 70ende etasje i en skyskraper. Hver dag tar han heisen ned til første etasje, går ut igjennom lobbien og tar bussen til jobb. Etter jobb når han kommer tilbake tar han heisen til 15ende etasje og går resten av veien, bortsett fra de dagene det regner. Da tar han heisen hele veien opp. Hvorfor? Han er lav og når ikke opp til 70 knappen, derfor tar han opp til 15 etasje, men når det regner har han med seg paraply og da kan han bruke den til å trykke på 70 knappen Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Hva heter fiskeriministeren i Kina? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Er en regel her på forumet om at trådtittel skal inneholde minst 3 ord. Den ble fjernet for en god stund siden, men den skal fortsatt være beskrivende. Om du får til en beskrivende emnetittel på 1 ord er den lov. "Hvorfor?" derimot, som var emnetittelen på denne tråden kan ikke sies å være spesiellt beskrivende - Fiskeriministereni Kina heter forresten Han Changfu. 1 Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Er en regel her på forumet om at trådtittel skal inneholde minst 3 ord. Den ble fjernet for en god stund siden, men den skal fortsatt være beskrivende. Om du får til en beskrivende emnetittel på 1 ord er den lov. "Hvorfor?" derimot, som var emnetittelen på denne tråden kan ikke sies å være spesiellt beskrivende - Fiskeriministereni Kina heter forresten Han Changfu. det er feil svar, detter er gåter altså litt morsomme gåter Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Ingen svarer ???? men svaret var Fang hai Jeg er tre bokstaver lang Jeg kan ses på himmelen Jeg er havet og jeg er sjøen Kan du gjette hva? Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 blå? Japp det er riktig. Foruten at de selvsagt er å finne i samme ordbok, hva annet binder disse ordene sammen og gjør dem til en helt spesiell gruppe? Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga. Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Navn baklengs RIIIIIIIIIIIKTIG Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Navn baklengs RIIIIIIIIIIIKTIG Hva står BMW for? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bayerische Motoren Werke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå