Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvorfor sier ikke kineserne takk for mat? Vil du vite svaret så må du skrive svaret. Jeg skal si det engang. Haha det så lenge Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kinesere i Kina kan ikke norsk Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Kinesere i Kina kan ikke norsk Du kunne dette her du Hva har svenskene som ikke nordmennene har? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Gode naboer. (Ifølge vitsen iallefall.) Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Søren klype, de to over tok svarene mine. Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Gode naboer. (Ifølge vitsen iallefall.) Så sant Så sant Søren klype, de to over tok svarene mine. Kommer flere gåter En brunette og en blondine hopper ut fra et fly. Hvem lander først, og hvorfor? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Kanskje skifte trådtittel? "Hvorfor?" forklarer ikke så mye om innholdet i tråden Endret 7. mai 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Gode naboer. (Ifølge vitsen iallefall.) Så sant Så sant Søren klype, de to over tok svarene mine. Kommer flere gåter En brunette og en blondine hopper ut fra et fly. Hvem lander først, og hvorfor? Brunetta lander først, fordi blondina stopper 5 ganger for å spørre om veien. Kanskje skifte trådtittel? God idé, drar ikke akkurat "attention". Edit: Når det sto "Hvorfor?" trodde jeg du var en deprimert og såret person som trengte hjelp. Endret 7. mai 2012 av Elvis Plesly Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Gode naboer. (Ifølge vitsen iallefall.) Så sant Så sant Søren klype, de to over tok svarene mine. Kommer flere gåter En brunette og en blondine hopper ut fra et fly. Hvem lander først, og hvorfor? Brunetta lander først, fordi blondina stopper 5 ganger for å spørre om veien. Kanskje skifte trådtittel? God idé, drar ikke akkurat "attention". Edit: Når det sto "Hvorfor?" trodde jeg du var en deprimert og såret person som trengte hjelp. Riktig svar Hvorfor? det er derfor det kommer mange inn på siden Hva kom først, høna eller egget? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hanen kom først i høna, så kom egget Er en regel her på forumet om at trådtittel skal inneholde minst 3 ord. 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvorfor? det er derfor det kommer mange inn på siden Ikke egentlig, det med deprisjon greia osv kan jo ikke ha vært riktig uansett - er jo i humor tråden. Om det hadde vært det, så er du sir, en gal fyr! Er jo sånn at tittel skal være interessant og kunne lokke seg til folk. Din derimot gir ikke noe mening, som ikke er fullt så mulig og kunne lokke til noen. Hanen kom først i høna, så kom egget Er en regel her på forumet om at trådtittel skal inneholde minst 3 ord. Dette Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Feil svar dessverre, fortsett videre Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Feil svar dessverre, fortsett videre Egget kom til frokost og høna kom senere til middag. Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Feil svar dessverre, fortsett videre Egget kom til frokost og høna kom senere til middag. Du fikk til denne også du:-) Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Hva er det du fortsetter å beholde etter du har gitt den til noen? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva er det du fortsetter å beholde etter du har gitt den til noen? En avtale Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Hva er det du fortsetter å beholde etter du har gitt den til noen? En avtale Hvor finner du svaret hen??????? dette er nesten for lett for deg:-D Her kommer det en lett en sjø En dame gikk for å møte banksjefen og hadde datteren sin med seg. Banksjefen sa at sekretæren kunne passe datteren mens møtet foregikk. Når damen og datteren forlot banken etter møtet, snur den ene sekretæren seg til den andre og sier: "Denne lille jenta er min datter". Hvordan kunne det ha seg? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sekretæren var faren Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Sekretæren var faren Er det for lett eller??????? Dere kan dette folkens Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva er det du fortsetter å beholde etter du har gitt den til noen? En avtale Hvor finner du svaret hen??????? dette er nesten for lett for deg:-D Her kommer det en lett en sjø En dame gikk for å møte banksjefen og hadde datteren sin med seg. Banksjefen sa at sekretæren kunne passe datteren mens møtet foregikk. Når damen og datteren forlot banken etter møtet, snur den ene sekretæren seg til den andre og sier: "Denne lille jenta er min datter". Hvordan kunne det ha seg? Haha, jeg er gåtekongen Men for å svare: Sekretæren var faren til jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå