Benkern Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvordan klarte du å merke jeg trollet? Og med en modulær strømforsyning på 50W får du den lille ekstra kraften PC'en trenger til tider. Jeg prøver å holde med seriøs når jeg anbefaler noe, har sett mange tilfeller der trådsterterene har blitt forvirret av trollere... Hihi Men tilbake til tråden. Jeg ville valgt en skikkelig solid strømforsyning med kvalitet. Jeg ville f.eks valgt Corsairs HX-serie. Av "ypperste" kvalitet. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hihi Men tilbake til tråden. Jeg ville valgt en skikkelig solid strømforsyning med kvalitet. Jeg ville f.eks valgt Corsairs HX-serie. Av "ypperste" kvalitet. Ville ikke sagt at CWT er "ypperste" kvalitet. Da sikter jeg heller inn på Seasonic Platinum, eller eventuelt Seasonic X. 1 Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hihi Men tilbake til tråden. Jeg ville valgt en skikkelig solid strømforsyning med kvalitet. Jeg ville f.eks valgt Corsairs HX-serie. Av "ypperste" kvalitet. Ville ikke sagt at CWT er "ypperste" kvalitet. Da sikter jeg heller inn på Seasonic Platinum, eller eventuelt Seasonic X. Derfor skrev jeg "ypperste". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå