Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et budsjett på 15 000kr og vil bygge ny pc som klarer og kjøre det meste. Kraftigste spill jeg kommer til og kjøpe er crysis 2, men forventer ikke full grafikk. Ellers så er formålet med pc-en redigering av småfilmer til youtube, recording av game-play og stream.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

crysis 2 krever ikke mye. til 15k så kan du nesten bygge 2 pc'er som kan dra crysis 2 på høy oppløsning

å? men da er det jo greit... da kan jeg vell egentlig synke lavere i pris kan jeg ikke det?? jeg konfa meg i helga og fikk litt over 20 000.. vil helst bruke minst mulig til og starte med og bygge meg oppover. viss jeg kan er jeg på stadiet der jeg helst ikke vil bruke mer enn 10 000kr.. jeg trenger resten av pengene til og spare til ny kornett.... har du greie på deler? kan du hjelpe meg med og sette i sammen noe bra til 10 - 15 000 kr??
Lenke til kommentar

En Intel Atom og Intel HD 3000 ville vært langt mer kraftig. Med 2GB ram får du den lille ekstra kraften du ønsker. Greit at oppsettet kommer til å koste 16K, men det er garantert verdt det.

:)

Skal se om jeg finner en handleliste til deg.

Lenke til kommentar

En Intel Atom og Intel HD 3000 ville vært langt mer kraftig. Med 2GB ram får du den lille ekstra kraften du ønsker. Greit at oppsettet kommer til å koste 16K, men det er garantert verdt det.

Tror du glemte ett komma :p

1,6K, ikke 16K

Og jeg tror du er helt på villspor her med mindre det er en troll...

Lenke til kommentar

Tror du glemte ett komma :p

1,6K, ikke 16K

Og jeg tror du er helt på villspor her med mindre det er en troll...

Hvordan klarte du å merke jeg trollet? Og med en modulær strømforsyning på 50W får du den lille ekstra kraften PC'en trenger til tider.

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du å merke jeg trollet? Og med en modulær strømforsyning på 50W får du den lille ekstra kraften PC'en trenger til tider.

Jeg prøver å holde med seriøs når jeg anbefaler noe, har sett mange tilfeller der trådsterterene har blitt forvirret av trollere...

• Liker 1
Lenke til kommentar

ganske likt olestokk sin, men har gjort et par endringer

foresten, har du skjerm, mus, tastatur, verktøy osv. klart? tenker da på skruetrekker :)

PC'en her er kanskje 30-50% kraftigere enn olestokk sin, og et par tusen kroner dyrere! :)

men hvis du vil ha lav pris PC gå for olestokk sin

post-273043-0-62680100-1336424118_thumb.png

Endret av vodkish
Lenke til kommentar

Vil bare forsvare at jeg ikke tok den 20-25% kraftigere CPUen er at for det første vil ikke den ekstra krafta bli brukt i gaming, CPUen jeg valgte vil faktisk være 5% kraftigere der. Greia er at der det vil brukes til som noe så lett som redigering til youtube. Da forstår jeg ikke bruken av de ekstra pengene.

Lenke til kommentar

Vil bare forsvare at jeg ikke tok den 20-25% kraftigere CPUen er at for det første vil ikke den ekstra krafta bli brukt i gaming, CPUen jeg valgte vil faktisk være 5% kraftigere der. Greia er at der det vil brukes til som noe så lett som redigering til youtube. Da forstår jeg ikke bruken av de ekstra pengene.

Du sier no der, men etter å drevet med små redigering går man over til tunge programmer, det gjorde ihverfall jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...