Hobsten Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Når PCen(Laptop) starter opp, logger eg inn på brukeren og med en gang eg prøver å åpne et program så fryser PCen seg. Nokken som har en idé til korleis eg kan fikse problemet? Veldig frustrerendes med tanke på at eg har 2 fremføring imorra og alt ligger på denne PCen. Kjører PCen i sikkerthetsmodus Lenovo Windows 7 Home Edition (32-bit) Prossesor: AMD Athlon Neo X2 Dual Core Processor Installert minne(RAM): 2,00 GB Systemtype: 32-biters operativ system Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Microsoft har et fixit program du kan forsøke. Fikser mye av de grunnleggende feilene. Søk etter det på microsoft sidene. Etterpå må du inn i standardprogrammer under startknappen og ihvertfall velge nettleseren du bruker og velge at den skal åpne alt den kan. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Skal prøve å finne det og teste det. Veit du om eg kan gjøre alt i sikkerhetsmodus? For der funker maskinen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke prøvd selv i sikekrt modus, men regner med det. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Skrudde på PCen igjen også funka den fint.. Er litt forvirra, men skal teste ut det du sa viss problemet oppstår igjen. Har en følelse for at det var et virus eg fjerna i sikkerhetsmodus eller at det kanskje ikkje var virus i det heile tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå