karoald Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Norge ein vårdag Bildet er fjernet. Beskrivelse: ---------------------------------------- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det ene vakre landskaps bildet etter det andre.. Liker meg her! 1 Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg må pakke for tur i Norge i sommer. 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Dette er 1.Mai 2012 -eg ligger for det meste nede i fjøresteinane å fotograferer-----for folket ved havet- er dette våre "gatebilder". Takker for komentaren din. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er flott bilde med mage detaljer som en oppdager etterhvert. Båten på vannet og syklister på veien gir liv til bildet. Ser ut som om alt går i samme retning utover, både båt ,sykler og veier. Og så avgrenses det av fjellene. Noe som gir en god blikkretning. Det fint å se bilder fra hele landet, sånt noe har vi ikke her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Vakkert fra kystveien vår! Skarpt og fine farger. Pluss for sykkelistene.... ! Mulig med et kutt nede til rett oppunder der veien starter nede til venstre, kanskje.... ! God 4'er herfra i kveld! PS! (ser kanskje ut til at vi kanskje får litt av "kom mai du skjønne milde allikevel" (+6° akkurat nå og meldt +11° i morgen - og solgløtt)!!!!!! Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har kjørt denne veien, i grå vær. ble ikke så imopnert. Fremstår mye mer imponerende på bildet. Vakkert! 1 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 vakkert landskabsbilde, fint du fik cyklisterne med Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Utrolig flott landskap og arkitektur. Flotte farger og god skarphet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Tusen,tusen takk alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg