Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kviser!?

djrubber

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 13 år.

Problemet mitt er kvisene... De er både i annsiktet og noe litt ovenfor brystkassa/under halsen. Lurer på hva salgs kvisekrem jeg må bruke (?). Skal helst være mulig å få tak i på; Apotek1 eller Vitusapotek (da selvølgelig i matbutikk ville hvert det enkleste..)

Sett på denne, men er dette bra http://www.apotek1.n...nt-10ml-922666p ?

Takker for svar...

Endret av djrubber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå heller til legen. Idag er det lett å behandle kviser raskt og effektivt. Hos legen vil du høyst sannsynlig få en antibiotikakur som du må gå på i mange måneder. I tillegg til reseptpliktig kremer. Det er ingen vits i å dvele ved dette. Kom deg til legen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noen vits i å gå til legen engang. Hvis du har et seriøst problem, og ikke bare er en klassisk hormonell tenåring, så ta en tur til en hudlege. Der vil du ikke bli satt på noe antibiotikakur, det er bare for de hormonelle tenåringene, du vil du høyst sikkert bli satt på isotretinoin. Har vært gjennom det selv, bare i noe eldre alder enn deg. I starten kommer du til å være takknemlig for at huden blir bedre, men etter å ha gått på det i 4 måneder, så kommer du til å forgude å være ferdig med det! Du kommer til å tørke ut og flasse som en snøstorm i sibir! Du kommer virkelig til å lære nytten av fuktighetskrem! xD

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

gikk selv på en sånn isotretinoin kur.. og som han skriver over blir du virkelig tørr.. men huden blir fantastisk mye bedre..

jeg fikk beskjed fra legen om å ikke bruke fuktighetskrem.. noe som førte til at jeg helt uttørket i tryne :p

Lenke til kommentar

Hudlegen min var han som fikk isotretinoin godkjent som legemiddel i Norge, og han sa at man bare må passe på å ikke bruke oljer og sånt. Leppene mine ble jo så tørre når jeg hadde gått på det 1-2 måneder at de sprakk opp om natta, også våkna jeg med blod rundt munnen om morgenen xD Men men, var virkelig verdt det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...