Gå til innhold

Hvor finner jeg svart blazer/dressjakke i Bergen


Anbefalte innlegg

Ser etter en casual blazer/dressjakke i svart, men vil gjerne at den ikke har for mye dressnitt og bør være innsydd (altså typisk Dressman-jakke er uaktuelt). Bør også være litt kortere enn vanlige dressjakker. Gjerne uten skulderputer. Skal brukes til casual bruk med jeans etc.

 

Hvor i Bergen bør jeg lete?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil jeg ikke det?

 

Fordi det finnes et uendelig antall farger som er penere på en blazer.

Nå har jeg blazere i andre farger. Ser etter en sort/mørk. Mørk blå kan gå. Spørsmålet var hvilke butikker som har godt utvalg av blazere i Bergen, ikke hva fkm mener om fargen

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke noe om hva jeg mener om fargen før du spurte om det...

 

For all del, vil du kjøpe en blazer som får deg til å se ut som en begravelsesagent er du mer enn velkommen til å gjøre det for min del. Jeg kom bare med et velment tips.

Lenke til kommentar

Hans H eller Scabal. Sorte blazere ser forferdelig ut og matcher ingenting. Marineblått er bra.

Blir overrasket over at folk er så negative til svart. Ser hele tiden folk i svart blazer som ser bra ut. Ellerblander jeg det med dressjakke? Kan noen gi meg bildeeksempel på svart og marineblå som illustrerer poenget?

Lenke til kommentar

Det du har sett er folk som går i sorte dress- eller smokingjakker. Og det er ikke pent. Ei heller særlig funksjonelt. Sort er forbeholdt black tie, white tie og sort dress til begravelser.

 

En blå blazer ser bedre ut i seg selv, og er langt mer praktisk i bruk. Prøv å matche en sort jakke med brune sko. GL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...