Beritaron Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Prøver å få en rekke elementer til å floate til venstre for hverandre nedover uten mellomrom under elementene. Er det noen måte å få til dette på uten å sette på høyde på alle boksene, eller ha to div-er som flyter til venstre med bestemt bredde? I såfall, om jeg trenger to div-er med bestemt bredde, kan jeg få lenket disse sammen slik at stilarket sørger for at de tilpasser seg til å treffe så likt som mulig i bunnen av hver div-tag? Det er det hvite mellomrommet mellom disse boksene jeg ønsker å kvitte meg med: Lenke til kommentar
agm Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Det er dessverre et gammelt, kjent CSS problem. Om du er åpen for scripts, kan en løsning være å bruke jQuery Masonry. Evt. Vanilla Masonry (uavhengig av jQuery) Endret 7. mai 2012 av agm 1 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Skal se om jeg ikke finner en annen løsning på det, er ikke mange boksene, og det vil nok forekomme minimalt med vedlikehold. Løsningen på den siden ser iallefall ut til å kunne komme godt til nytte før eller siden, så den er lagt til i bookmarks! Takk for tips Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 clear: left på boks 3 burde vel fungere ? Satt nettopp å gjorde dette selv. Hadde flere kolonner på 400px bredde jeg ville ha justert til venstre nedover. Når det ble klaring brukte jeg bare clear på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå