kim_andre_c Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Håper noen kan hjelpe meg med et lite problem. Jeg har nylig fått en Samsung Galaxy S plus som jobbtelefon og bruker telefonen mye og har også en del bruk for å overføre innkommende anrop videre til andre. Hvordan gjør jeg dette med denne telefonen. Jeg klarer ikke helt å finne ut av det. Vi bruker et bedrifts abonement fra Netcom hvis det er essensielt. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du kan enkelt sette opp viderføring av samtaler på settings --> phone --> call forwarding. TouchWiz-grensesnittet bruker sikkert litt annen notasjon, men du finner det der inne ihvertfall Lykke til! Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Andre treff på googlesøk "netcom overføre samtaler"... https://tb.netcom.no/hjelp/guide/content.html?opensequence=nc_tb_atb_03 Lenke til kommentar
kim_andre_c Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Du kan enkelt sette opp viderføring av samtaler på settings --> phone --> call forwarding. TouchWiz-grensesnittet bruker sikkert litt annen notasjon, men du finner det der inne ihvertfall Lykke til! Du misforstår meg. Jeg ønsker ikke å overføre alle innkommende anrop til ett nummer. Jeg ønsker å kunne ta telefonen når den ringer, men jeg vil også vite hvordan jeg da kan sette denne samtalen videre til en av mine kollegaer hvis jeg ønsker det. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Bare klikk på linken min, så ser du hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå