Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Anbefalte innlegg

post-97018-0-03597500-1336386980.png VS post-97018-0-30769800-1336386990.png

13-05-2012

Kl. 16:00

@ Stadium of Light

Kampen vises på: TV2 PL 1; ViaFot (SE); TV2 Sp.PL og 6'eren (DK)

Da var det siste kampen i årets Premier League og ting ser dystert ut med tanke på ett seriegull til United. Mye skal gå veien denne siste runden om det skal bli seriegull nummer 20 til den røde delen av Manchester, men når alt kommer til alt ser det ikke lyst ut...

Sunderland går inn i denne kampen med to tap og fire uavgjorte på de seks siste kampene, senest 0-0 hjemme mot Tottenham, noe som igjen betyr at Sunderland befinner seg på en 11 plass, og de har kun mulighet til å avansere èn plass med seier her, men da må også West Brom avgi poeng i sin siste kamp.

Forrige gang disse lagene møttes på Stadium of Light ble det ett kjedelig 0-0 resultat, men United har uansett 3 seire på de 4 siste møtene på Sunderland's hjemmebane

post-97018-0-45191000-1336387472_thumb.jpg

Viss, om, atte... Igjen så er bare 3 poeng godt nok i denne kampen skal håpet om ett nytt ligagull fortsatt være til stede.0-0 så er City seriemestere..5-5 så er City seriemestere. 3 poeng er eneste som gjelder.

Men United trenger hjelp, en seier her er uansett ikke nok.. City MÅ avgi poeng hjemme mot ett QPR-lag på desperat poengjakt for å sikre PL spill også til neste år, det virker håpøst..ja.

Uansett om det går veien denne siste serierunden eller ikke..det blir enten gull eller sølv denne dagen. Det er ikke dårlig med tanke på alt som har skjedd denne sesongen, såklart er det bittert å tenke på at vi på ett stadie rotet bort en 8 poeng ledelse på City..eller at vi rotet det til mot Everton og bare klarte 4-4 i en kamp som så ut som den var vunnet.

SAF har gjort en god jobb sett under ett denne sesongen, MEN det er ikke alle laguttak som eg eller flere har vært enige i. City kampen var en av de kampene der eg mener SAF bommet grovt på det laget han valgte.

De Gea har vokst voldsomt de siste mnd, fra å være en liten, usikker guttunge i feltet har han hevet seg flere nivå og ser mer og mer trygg ut i hver eneste kamp, og han skal ha litt av æren for at vi faktisk har hengt med City helt inn da han har hatt mange matchvinnende redninger.

Chica har imo fått for mye spilletid, eg regner med eg skjønner tankegangen til SAF ved at han lar fyren få spille såpass mye, mtp han er ung og skal få sin erfaring og blablabla, men i mange kamper der vi kunne trengt noe annet enn en konstant offside plassert spiller med håpløst førstetouch så lengter eg etter Berbatov.... Ja, han har nok vært sliten etter skader og mangel på hvile etter tre somre uten fotballfri, men gi Berba sjangsen istedefor da.

Det kan vel se ut som Berbatov er påvei ut dørene i United og det er synd, han har gitt oss mye det er ikke få kamper denne sesongen der han virkelig burde fått startet... Om han forsvinner kommer han til å bli sterkt savnet vertfall fra undertegnede, men det er nesten så eg håper han finner seg noe bedre, for en slik spiller fortjener faen virkelig noe mer enn å varme benken.. Lykke til uansett hva du måtte velge Berba!

Når det er sagt så håper eg med hele mitt hjerte at SAF og gjengen bak han åpner pengepungen fort som faen etter sesongslutt, vi trenger forsterkninger både i forsvar og på midtbanen, og gi gjerne Rooney en spissmakker fra øverste hylle, det tror eg Rooney også håper, Chica er ikke der enda.Welbeck er såklart ett valg, men det er ikke nok synes eg.

Det var vertfall mine tanker kort fortalt.. Da vil eg bare få takket alle for en god sesong, oppturer og nedturer. Takk til alle (

;) ) som har besøkt kamptrådene mine og håper ting går slik vi alle ønsker i sisteserierunde, hva det nå måtte være! :)

Eg er sikker på United kommer sterkere tilbake neste sesong og eg er allerede begynt å grue meg til PL pausen....

Det var årets siste PL kamptråd...

Takk for meg.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ikke denne kampen på tv2 pl 2..? Hadde forberedt meg på å ikke få sett kampen pga dette.

Det gjør den. Hvordan fungerer det for oss Canal Digital Parabol-kunder? Skulle ikke vi få kampene via Sumo (uten ekstra kostnad). Må få koblet opp PC til TVen!

Edit : https://parabol.cana...ampene-kl-1600/

Det er Søndag idag. Det der gjelder bare på Lørdager.

"Kamper med avspark til andre tider enn klokken 16.00 på lørdager, samt de kampene som spilles andre dager, vil bli sendt på TV 2 Barclays Premier League HD-kanalene som normalt."

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Man Utd: De Gea, Jones, Evra ©, Ferdinand, Evans, Valencia, Young, Scholes, Carrick, Giggs, Rooney.

#MUFC bench: Berbatov, Park, Hernandez, Nani, Rafael, Amos, Owen

Sunderland XI to face #Mufc: Mignolet; O’Shea ©, Bardsley, Bramble, Turner; Gardner, McClean, Colback, Vaughan, Sessegnon; Campbell.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...