okonomi Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei! Jeg og kjæresten min (begge 20 år) ønsker å dra til syden i slutten av mai, begynnelsen av juni og jeg lurer derfor på om noen har tips om hvor vi kan reise? Vi skal kun være en uke, og ønsker å dra til en plass med stabilt vær, slik at vi er sikker på å få sol den uken vi er der. Vi er ikke så veldig festglad, og er ikke avhengig av et vilt uteliv for å si det sånn... Vi er også ute etter hotell hvor det ikke kryr av barn, men som helst ligger nært stranden og gangavstand til byen (shopping). Har sett litt på reiser til Tyrkia og lurer på om noen har anbefalinger? Alanya, Torba, Marmaris, Side?? Har aldri vært i Tyrkia, men hører rykter om at de kan være veldig innpåslitne og ekle der, spesielt mot norske, blonde jenter (jeg er blond), og jeg er ikke så keen på å bli "skjelt ut" når jeg er på ferie.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg likte veldig godt å dra på øyhopping i Hellas! Vi startet i Athen og dro til forskjellige øyer som Paros og Naxos (anbefales)! Husker ikke alle øyene vi var på, men det var endel. Sjekk ut denne: http://www.aftenposten.no/reise/article1253905.ece Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Å dra til Hellas og håpe på at stansport eller noe annet fungerer er vel ikke noen sjakktrekk for tiden. Tror kanariøyene vil gi dere akkurat det dere er ute etter. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Vi skal til Icmeler i Tyrkia i juni, Etter å ha lest mye kom vi fram til at det så ut som en koselig liten by. Ligger noen km fra mer livlige Marmaris. Har ikke vert der før, men vi liker å prøve nye steder. Har snakket med noen som har vert der, og anbefaler stedet. Mye info på dette forumet: http://www.icmeleron...forum/index.php Vi ble positivt overrasket over Tyrka første gang vi var der, i Side. De kan virke litt masete, men også veldig hyggelige. God mat, og tyskisk bad er også positivt. Endret 7. mai 2012 av Mythos Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg ville ikke reist på øyhopping om dere bare har en uke. Lenke til kommentar
okonomi Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Takk for mange flotte tips! Øyhopping høres spennende ut, og er definitivt noe jeg vil prøve de nærmeste årene Kanariøyene er også en drøm, som jeg vil prøv ut en gang. Synes det er fint å oppleve nye plasser. Thailand og Egypt er også noe jeg håper å få oppleve i framtiden. Denen gangen tror jeg valget faller på Tyrkia, alanya. Vi vurderer å reise med Ving til hotellet Green Garden. Det blir forresten ikke bare oss to, vi tar med oss våre to yngre søstre på 11 og 15 år. Om noen har besøkt Ving's Green Garden hotell på Alanya før er jeg åpen for kommentarer Er veldig spent, og håper det blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå