HelloKjersti Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Miyamoto oppfordrer Sony til å lære av 3DS-problemene. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er nå det som stopper meg fra å kjøpe konsollen. Gi meg et nytt(eller remake) Monster Hunter så kjøper jeg kanskje. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Helt klart enig, uten gode spill er jo en konsoll ubrukelig (logisk). Men jeg syns fortsatt prisen er litt høy og jeg da. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjøper Nintendos konsoller kun pga Zelda-spillene... Blir dyre spill, men for meg er det verdt det. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Den er jeg helt enig i, og jeg gjør sånn sett det samme. Problemet er at Sony (Vita) ikke har noen slike spill for min del. Derfor blir maskinen "on-hold". Edit: Ikke noen spill/spill-serier som jeg kommer på nå ihvertfall. Endret 7. mai 2012 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Konsoller er ferskvare og mister fort wow-effekten. Hadde Vita blitt lansert sammen med et velutviklet COD med god onlinekompabilitet hadde de blitt solgt som fersk loff om sommeren! Verken PSP eller PSV har fått noen topptitler, og det er selvsagt en akilleshæl hos ellers enestående maskiner. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Konsoller er ferskvare og mister fort wow-effekten. Hadde Vita blitt lansert sammen med et velutviklet COD med god onlinekompabilitet hadde de blitt solgt som fersk loff om sommeren!Verken PSP eller PSV har fått noen topptitler, og det er selvsagt en akilleshæl hos ellers enestående maskiner. Det finnes da store titler som kommer ut til Vita, Vita har mye flere spill en det 3DS hadde, Og jeg håper forgudsskyld at de ikke gir ut et ekslusivt COD spill . (nevermind de holder allerede på og lager et -_- ) Endret 7. mai 2012 av Realzi Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kan man spille psp-spill på Vita? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Man kan ikke bruke UMD i Vita, men man kan laste ned stort sett alle PSP-spillene på PSN! Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Takk for det! Hvis det ikke hadde vært mulig å spille psp-spill, ville jeg ikke vurdert et kjøp en gang. Hater manglende bakover-kompatabilitet, og Sony er vel verst i klassen på det området... (ps2/ps3, og etter sigende ps4.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå