Espen Jansen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Snikskytter med et aldri så lite selvtillitsproblem. Les hele saken Lenke til kommentar
garnok Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 så det virker som om dette får samme problem som sniper elite. Altfor lineært. Ville det vært for mye å be om ett sniper spill som var åpent? Med store brett hvor du har ett mål, men kan gjøre oppdraget akkurat som du selv ønsker. Planlegge ruter etc er en stor del som mangler i dagens sniperspill Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Vel, Sniper Elite V2 er i min mening, en stor grad bedre enn de fleste sniper spill jeg har vært i nærheten av i mitt liv Spessielt Sniper:Ghost Warrior (1) hvorav fiendene dine så deg, når de hadde ryggen til og du stakk hodet opp. Ikke for å glemme ett visst anntall ganger med frustrasjon/sinne hvor du tydeligvis har blitt oppdaget av fiender du ikke selv kan se Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det første spillet var piss. Det skal ganske mange rosende anmeldelser til for at jeg skal gidde å prøve meg på oppfølgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå