Emil C. Fredhammer Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jægervannet i Lyngen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 De 2/3-delene av bildet lengst mot høyre liker jeg godt, men den siste tredjedelen til venstre ble litt merkelig med de "skjeve korthusene"..... Skjønner jo at det er pga. brennvidden, men det ødela altså helhetsinntrykket for meg denne gangen... Lyset og fargene virker dog tiltalende, med unntak av en slags merkelig avtoning av blåfargen på himmelen rett over åskammen... ! 3'er herfra! PS! Et utsnitt med kun båten og gresset er jo bærre lekkert! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Enig med Smort. Konsentrer deg om kun båten. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg syns ikke det gjør så mye med husene i bakgrunnen, men himmelen virker litt utbrent. Båten med vann i var jo et flott motiv, både lys og vinkel. Men så er det noe jeg ikke får til å stemme med strømkabelen ? som er retusjert, men noen steder har du bommet på selve ledningen og andre steder er fargen feil. Da kunne den jo like godt vært uretusjert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg