eriknor Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Likte bare bildet. Oppstilte bilder av barn kan også være herlige. Hunden ser også veldig avslappet ut. Du har fått mye ut av motlyset her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det likte jeg! Flott lyssatt scene og flotte motiver, Jeg ville kanskje sett jenta en smule fremover i bildet (føler hunden, blant annet ved hjelp av kontrast, stikker seg litt for mye ut i forhold til jenta), og blikkene til jenta og hunden litt mer rett i kamera ettersom bildet er tatt rett forfra. Det siste jeg ville gjort er å beskjære det og skape en litt ryddigere og mer harmonisk komposisjon. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Eit flott lys--og begge så søte. Lenke til kommentar
RBoysen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Takk for kommentarer på min første post! Ja, det er et oppstilt bilde, noe som ofte blir feil. Klarte likevel ikke dy meg når disse to sto sammen i den fine vår-skogen. Igjen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg