Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan oppdage utroskap?

Anbefalte innlegg

Jeg har mistanke til at samboeren min er utro igjen, men har ingen bevis for det. Saken er vel den at vi bodde sammen i fire år, før han fant ut at ville prøve å teste "gresset" på det andre siden. Det endte så klart med et brudd, og han ble sammen med henne isteden for. I mens han var sammen med henne så holdt han på med meg bak ryggen hennes flere ganger. Jeg burde ikke ha tillat det, og tanken på at jeg og han skulle finne tilbake til hverandre var vel noe jeg ikke ønsket. Han gjorde det slutt med henne for fire uker siden, og ja dum som jeg var så sa jeg han egentlig kunne bo her fram til han fant seg noe eget. Nå er det gått flere uker, og vi har vel på en måte grodd sammen igjen og blitt sammen igjen. Jeg har sagt at denne er den absolutt siste sjansen han får, og at han egentlig ikke burde ha fått den. Han sier han har lært av hva han gjorde, men jeg vet ikke fordi...

Eksen hans sender meg sms og forteller meg at han er utro bak ryggen min med henne. Og jeg tenker litt sånn, om han klarte det med henne så hvorfor skal ikke han klare det med meg? Han derimot mener at han ikke har gjort noe galt, og han ser ikke skyldig ut heller. Den andre gangen han har vært utro så har jeg sett det på hele han lang vei. Eksen hans sliter med sykelig sjalusi og det vet jeg. Hun har problemer med både det ene og det andre, og vil ha han for seg selv og elsker han enda. Så hans veriasjon av dette er at hun bare finner på alt sammen for å få han tilbake, da hun vet at jeg fra før av har lite tillit til han pga hva som har skjedd før.

Hun sier at han har sagt at de kan være venner og at han vil bygge opp forholdet på nytt mens han sier det ikke stemmer overhodet, og at hun bare er syk. Jeg har også begynt å bli sjalu, og innstiktene mine sier at det er noe i det hun sier, men siden jeg ikke har noe bevis så vil jeg ikke bare "dumpe" han heller hvis det faktisk er han som snakker sant.

Han skjuler heller ingenting, bortsett fra telefonen hans som han har sperrelås på. Jeg har spurt om å få lese hva eksen hans skriver til han hele tida, men det får jeg ikke lov til. Noe som bekymrer meg enda mer. Jeg har f.eks også spurt eksen hans om jeg kan få lov til å "gjemme" meg hos henne å ta han på fersk gjerning hvis han er utro, men det får jeg heller ikke lov til. En eller annen snakker ikke sant til meg, og mens tida går blir jeg bare mer og mer mistenksom.. Jeg har derimot ved en tilfeldighet sett hva eksen hans skrev til han på FB, der hun spurte om hvorfor han hadde brukt henne og da hadde han svart at hun ikke hadde gjort det. Jeg vet av erfaring at hun som person var så sykelig sjalu at hun gikk inn og så på meldinger, og alt mulig, og at hun også stod bak han og så på alt han skrev at ting på FB, msn og meldinger o.l. Vet også at hun aldri har likt meg, og prata dritt bak ryggen på meg selv om var hyggelig mens jeg var Face to Face med henne.

Jeg aner ikke hva jeg skal tro. En av dem lyver det er for sikkert. Venninna mi sa vel at hører du det fra andre, så er det noe i det. Har du først gitt han en sjans til, så la han få den sjansen. Men hvis han faktisk er utro igjen så vil jeg ikke kaste bort mer tid på han.. Jeg er redd for å bli brent igjen, og bli lurt. Jeg vil ikke sitte å være dumsnill heller.. men jeg ville bare hatt noe å slå i bordet med for å kunne tatt den som løy, men det har jeg på en måte ikke..

Så hva ville dere gjort i denne situasjonen? Anonym poster: 46b062e8778b61e6e1c0581eabda1b97

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er du som nages av dette. Det er ditt problem og dermed ditt valg om du vil leve med det. Om det er for plagsomt så gjøre det slutt. Du trenger ikke noe "bevis" eller å ta ham på fersken, det er en ærlig sak at usikkerheten og tvilen sliter deg ut. Du skal ikke behøve å lure.

Det er bare å si det: Beklager, men dette orker jeg ikke. Det forusetter selvsagt at du klarer å gjøre det slutt selv om han skulle trygle eller "bestikke" deg til å fortsette.

Geir :)

Lenke til kommentar

tenker litt sånn at dette er nok en av grunnene til at enkelte kvinnfolk aldri får respekt. dere to jenter fremstår som lufthuer når dere tillater dere å la han gå fram og tilbake slik. Med mindre dere er "ok" med det, så burde hvertfall du ikke finne deg i det og kutte all kontakt med ham og holde hodet hevet. Ikke bruk tid på dette, gjør heller noe annet mer fornuftig, som å rydde i garasjen eller luke bedet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...