Jørgen Skaug Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Den gamle steinbrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Veldig fint bilde. Syns det var veldig smart å bruke HDR her for å få frem detaljene på broen. Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke tramp på den broa.. Det bor en hissigpropp under den som aldeles ikke synes om all trampingen. God stemning.. Skulle ønske å se litt mere ovenfor brua. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Utrolig flott komposisjon og motiv! HDR er noe jeg personlig begynner å bli litt lei av nå, så skal ikke si så mye om det annet enn at det kanskje kunne vært gjort noen justeringer her og der for å få den helt perfekte "punchen". Men ved tanke på at det er første gang du eksperimenterer med HDR ville jeg ikke tenkt så mye på det. At du valgte å omgjøre akkurat det motivet til HDR tror jeg dog var et smart valg ettersom det ligger så mye i motivet som du får frem ved å bruke HDR-teknikken. Som 40D sier skulle jeg gjerne tenkt meg å se mer over bruen (kanskje hadde det gjort seg i portrettformat?) ettersom jeg føler bildet kuttes litt unaturlig av på toppen, i tillegg til ren interesse av motivet. Litt andre lysforhold kunne også vært spennende å se. Til sist er det ett element som irriterer meg i bildet og det er steinen til høyre. Føler den skiller seg litt for mye ut og trekker litt for mye oppmerksomhet. Ville kanskje prøvde å retusjere den bort i Photoshop. Det er uansett et fint bilde, som kanskje kunne vært enda litt finere! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg