Gå til innhold

Kjøpshjelp til surroundanlegg med minst mulig kabler og "bokser"

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ute etter surroundanlegg som jeg håper kan tilfredsstille mine ønsker.

Jeg vil ha minst mulig "bokser" og ledninger og anlegget skal være lite så tenker da på følgende:

- Trådløse bakhøyttalere

- Vegghengte høyttalere som er maks 20cm høye

- Innebygd forsterker i sub.

Har tidligere hatt et Sony surroundanlegg til 5000,- så er ikke fryktelig opptatt av lydkvalitet. Spiller som regel bare musikk på fest og ser heller ikke fryktelig mye på film. Men ønsker surround og at jeg kan spille i stereo på front og bakhøyttalere når jeg har fest.

Trenger heller ikke noen blueray spiller eller sånn da jeg streamer det jeg ser/hører på.

Har sett på CineMate® GS digital home cinema speaker system fra Bose, http://www.bose.no/N...speaker-system/ som hadde vært perfekt hvis jeg kunne koblet til flere høyttalere og det hadde blitt surround lyd.

Håper jeg kan få et slikt anlegg til under 30.000,- men slipper jeg unna med 10.000,- så er det bra:-)

Noen som kan hjelpe?

Endret av Fredrikgu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

For det første. Det finnes ingen trådløse høytallere. Enten så har de høytaller kabel, eller så har de strøm kabel. Det er bare å velge det som passer best.

Tviler på at du finner noe opp mot 30 tusen. Du må nok ta til takke med ett ferdig anlegg rundt 10 eller under. Sony har som regel mulighet for trådløste bakhøytallere med egen forsterkermodul bak, andre har det ferdig. Men husk å finn de som går på RF og ikke på IR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...