Gå til innhold

Endless Space, et nytt 4x romspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk spilt endel da det hadde free weekend, og jeg så spillet på 75% avslag på amazon. Men desverre glemte jeg det helt av. Håper det dukker opp på steam salget. Små festlig spill, men UI'en som veldig mange skyter av, likte jeg kanskje minst av alt. Og den der helvetes onde krigs rasen, myrdet meg hvert game!

hehe, ja om du ønsker ett litt lugnere game så er det bare å velge bort Cravers og evnt United Empire og Hissho som er de mest aggresive AI`ene og som har fokus på ekspansjon.

Sophons, Amoeba og Automatons er langt hyggeligere å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Flotte nyheter for etter snaut 200 timer er det på tide med nytt innhold.

Prøvde her om dagen distant worlds, herregud for et sinnsykt svært og kult 4x spill. Verdt å ta en titt på imens vi venter på expansionen.

Tviler ikke ett sekund på at det er bra også, hadde døgnet bare hatt flere timer.. :)

Var ikke så lett å finne ut av akkurat når i sommer det er release, men utifra forumet kan det se ut til at de tar sikte på august.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Og alle er gratis? Har ikke spilt det på nesten 2 år. Må kanskje grave der fram igjen. Herlig spill! Problemet er bare at det ikke er nok tid til å spille alle gode spill...

Har samme problem, døgnet har ikke nok timer til for mange strategispill samtidig :p

Alle de 7 tilleggspakkene har vært gratis mens den større Disharmony ekspansjonen koster/kostet vel 100,- eller noe.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...