trikker'n Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei! Jeg er en nybegynner som ønsker å kjøpe en stasjonær selvbygger pakke uten skjerm, og håper på om noen her kan hjelpe. Har lest meg rundt de siste to dagene så er ganske fersk i temaet. Det jeg er ute etter, er en pc som skal brukes generelt som media center, så greit med lagringsplass hadde vært flott. Tenkte også på muligheten å kunne spille krevende spill som BF3 osv.. Jeg er også ute etter en svart og pen ramme som bråker lite. Jeg har også tenkt litt på vannkjøling for en senere oppgradering. Jeg er villig til å bruke ca 10-12000. Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ville ha gått i pc-byggetråden og sett på pcene der. Det har kommet 3gen cpuer fra intel (IB) og nye gpuer i det siste , så velger du det samme som de får anbefalt der men endrer kabinett ol. Du kan fint få dette med SSD for 6-7K. Som kjøler kan du jo hoppe rett på vann, men en H50-60-70-80-100 som er enkel, men god. Ny hardware / lav nm = lite watt , lite varme og lite støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå