SnowDOG_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Som eg sikkert har skrevet før så er den sporten eg liker best K1 altså en kamsport som kombinerer alle de foskjellige kamsportene som finnes og der får man sett de som er mest effektive. Så en dokumentar på discovery der de sier at faktisk så er K1 den mest voksende sporten idag. Idag leste eg en nyhet eg likte veldig godt. MiKE TYSON går fra boksing til K1 og skal møte en av de virkelig store (i størrelse) mike sapp. Fyfanken beste nå blir k1 enda bedre å se på men tyson kommer til å slite. Tror ikke han har noe å stille opp med hvis han møter JEROME LE BANNER , RAY SEFO , ERNESTO HOOST og favoritten min MARK HUNT. Anyways les: http://www.dagbladet.no/sport/2003/08/27/377007.html Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Trege tyson kommer til å slite ja :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tyson sliter i bokseringen , så han kommer til å slite i K1 ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå