Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en bifil!

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bryte barrieren som er det ''ukjente'' med biseksualitet. Bare å komme med spørsmål.

Sikkert noen som lurer på hvorfor jeg velger å poste dette med brukeren min, men jeg har virkelig ingen problemer med å være åpenlys på nettet, bare se på profilen min, står nok av informasjon om meg der. :)

Kjør på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje et teit spørsmål, men er du keen på begge kjønnene 24/7 eller bytter det fram og tilbake? :p

Neida, kan gå begge veier det, men jeg er mest interessert i jenter. :)

I hvilken alder begynte du å innse hvilken seksuelle legning du hadde?

Jeg var omtrent 9. Det var på den tiden jeg begynte å ekseprimentere. Jeg sa det ikke til venner før 17 års alderen.

Lenke til kommentar

Stjeler tråden din litt jeg, så kan de som har spørsmål til ei bifil jente også få svar om de vil. ;)

Tøft av deg å stå fram.

Bra initiativ! :) Føler det er mer tabu å være biseksuell som gutt enn jente. Hva syntes du om det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stjeler tråden din litt jeg, så kan de som har spørsmål til ei bifil jente også få svar om de vil. ;)

Tøft av deg å stå fram.

Bra initiativ! :) Føler det er mer tabu å være biseksuell som gutt enn jente. Hva syntes du om det?

Jeg kan være enig i at det er mer tabubelagt fra samfunnets side å være gutt og biseksuell enn jente og biseksuell. Du spør hva jeg syns om det, og svaret er enkelt: "dårlig gjort" ;) Hvorfor skal det være mer riktig at to jenter kliner på byen enn at to gutter gjør det? Hvorfor skal MFF-trekant være mer akseptert enn MMF?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det like digg å ha sex med begge kjønn, eller foretrekker du det ene framfor det andre?

Du trenger ikke å svare hvis det er altfor direkte.

Når det gjelder gutter så er det kun digg hvis han faktisk kan suge. Problemet med gutt-gutt ( og jente-jente forøvrig) er mangelen på valg. Du har ingen andre valg enn anal (som jeg ikke liker overhodet btw) og suging. Foretrekker derfor jenter, mtp på penetrering.

Lenke til kommentar

Fortell om hvilket kjønn du i første hånd blir seksuelt tiltrukket av kontra romantisk tiltrukket. Kan du samtidig fortelle hvorfor du tror at det er slik.

Blir først og fremst tiltrukket av jenter, fordi jeg oppdaget at jeg likte gutter senere enn jeg gjorde jenter. Utenom det så ''prøver'' jenter å være pene, mens gutta ser ikke på det som like viktig. I hvertfall i de fleste tilfeller. Så det er nok derfor.

Lenke til kommentar

Er det like digg å ha sex med begge kjønn, eller foretrekker du det ene framfor det andre?

Du trenger ikke å svare hvis det er altfor direkte.

Det er to helt forskjellige opplevelser, og dermed også tilfredsstillende på ulike måter. Jeg foretrekker gutter av samme grunn som Romis nevner (annet enn at jeg er jente, og derfor på mottagende ende ;) ), men variasjon er bra, og jente-jente er også en fin ting.

Fortell om hvilket kjønn du i første hånd blir seksuelt tiltrukket av kontra romantisk tiltrukket. Kan du samtidig fortelle hvorfor du tror at det er slik.

Så langt har jeg kun vært romantisk tiltrukket av det motsatte kjønn, og kan ikke se for meg å ha et forhold til ei jente. Seksuelt tiltrekkes jeg av begge kjønn - jeg kan snu meg etter både gutter og jenter på gata ;)

Vil du si at man er biseksuell om man ikke forelsker seg i det samme kjønn, men er seksuelt tiltrukket av det? Anonym poster: e9a89bd0d085c6136bfdaa6bea01cba3

Etter mitt syn er man biseksuell hvis man er seksuelt tiltrukket av begge kjønn, mens man er bifil hvis man forelsker seg i og kunne tenke seg å være i et forhold med begge kjønn. Dette er min individuelle oppfatning, og hvis du spør noen andre kan du få et helt annet svar.

Lenke til kommentar

Etter mitt syn er man biseksuell hvis man er seksuelt tiltrukket av begge kjønn, mens man er bifil hvis man forelsker seg i og kunne tenke seg å være i et forhold med begge kjønn. Dette er min individuelle oppfatning, og hvis du spør noen andre kan du få et helt annet svar.

Dette stemmer over ens med min egen oppfatning.

Jeg tiltrekkes seksuelt av begge kjønn. Men jeg har aldri forelsket meg i noen mann. Jeg har aldri hatt en mannlig kjæreste. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha en mannlig kjæreste. Men jeg nyter gjerne sex med en mann.

Hilsen en selverklært biseksuell, heterofil mann

Anonym poster: 56a1b3efb42885c1f2b1f4bc4cce2f70

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så viss jeg forstår deg rett Romis, så er du mest interessert i jenter? Du liker det fordi du har flere valg? Du ville ikke vært i et forhold med en gutt? Du liker gutt on gutt bare viss gutten er god til å suge? - Heterofil gutt som trenger litt ekstra oppmerksomhet - ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så viss jeg forstår deg rett Romis, så er du mest interessert i jenter? Du liker det fordi du har flere valg? Du ville ikke vært i et forhold med en gutt? Du liker gutt on gutt bare viss gutten er god til å suge? - Heterofil gutt som trenger litt ekstra oppmerksomhet - ?

Jeg kunne godt vært i forhold med en gutt, men har fortsatt ikke opplevd at det kan ha vært en mulighet enda.

Hvordan bifil er du? Forelsker du deg i gutter eller finner du bare begge kjønn attraktive?

Jeg kan ha følelser mot gutter, men som nevnt over har ikke det skjedd enda. Jeg finner også begge kjønn attraktive.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...