AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei! Har seg sånn at for en god stund tilbake forelsket jeg meg, er ganske sikker på at det var gjensidig, i det minste at hun var interessert/nysjerrig. Dessverre falt jeg inn i en lang og krevende (iform av energi og tid), og i 1-2mnd hadde jeg til og med lyst til å ta livet mitt (var også rett før jeg gjorde det). Uansett, jeg klarte da ikke å fokusere på så mye av gangen, vanskelig å forklare. Blir det nå rart om jeg prøver meg igjen? Siden det er liksom et halvt år siden, eller burde jeg kjøre på? Vil det bli.. rart? Anonym poster: a058d32e02d622fe58a297b55fb6a505 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei, Jeg skjønner ikke helt, ble dere sammen, men så var du deprimert i en tid, så har dere slått opp, så 6mnd senere så vill du prøve deg igjen? Eller hva? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Hei, Jeg skjønner ikke helt, ble dere sammen, men så var du deprimert i en tid, så har dere slått opp, så 6mnd senere så vill du prøve deg igjen? Eller hva? Var kanskje ikke klar nok: Jeg likte henne, dessverre ble jeg ganske deprimert og hadde ikke nok energi og fokus til å holde på med henne. Nå er jeg mye bedre, og har i det siste begynt å tenke mye på henne igjen. Anonym poster: a058d32e02d622fe58a297b55fb6a505 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Da er det nok bare å kjøre på! Hva ellers har du å tape på det? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Da er det nok bare å kjøre på! Hva ellers har du å tape på det? Egentlig ingenting. Men er bare så mange tanker som kommer inn, som egentlig ikke burde ha noe å si, som: "Vil det bli rart om jeg snakker med henne igjen etter så lang tid? Er det for sent?". Og siden det er så lenge siden sist, har dere noen ideer til hva jeg kan si, hvis det blir lagt opp til hvorfor hun lurer på at jeg først snakker med henne nå igjen (altså da direkte eller indirekte). Hjelper ikke så mye med at jeg er litt sjenert fra før Anonym poster: a058d32e02d622fe58a297b55fb6a505 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er bare å ta kontakt og be henne ut på kaffe. Så kan du jo forklare underveis at du har hatt det litt tøft de siste månedene, og har trengt litt tid for deg selv for å sortere ting, men at du er ovenpå igjen nå. Ærlighet er ofte det beste. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Ja får vel snakke med henne igjen, be henne ut, og bare tenke på at jeg tar det opp fra der jeg slapp Anonym poster: a058d32e02d622fe58a297b55fb6a505 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja får vel snakke med henne igjen, be henne ut, og bare tenke på at jeg tar det opp fra der jeg slapp Anonym poster: a058d32e02d622fe58a297b55fb6a505 Gjør det! Og forklar henne gjerne litt om hvorfor det ble som det ble... Kafe eller gå en tur eller noe sånt synes jeg er en god ide, slik at dere får snakket litt:) Skulle ønske du var han jeg gled fra for en stund siden, hehe.. Lykke til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå