newnick Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er nok flere fordeler enn bakdeler med minnekort kontra uten. For meg personlig er det ikke viktig, da jeg tror 32 GB vil holde lenge for mitt bruk. Men det sa jeg også om 16GB for ett par år siden, og det viste seg å bli i minste laget. Har forøvrig One X nå, og er meget fornøyd. Har ingen av de omtalte problemene som er rapportert, og telefonen er rask og Sens 4 er en fryd å bruke. rop box kan forøvrig konfigureres slik at alle bildene blir lastet dirkete opp til din konto når du kobler deg opp via WiFi. Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Er nok flere fordeler enn bakdeler med minnekort kontra uten. For meg personlig er det ikke viktig, da jeg tror 32 GB vil holde lenge for mitt bruk. Men det sa jeg også om 16GB for ett par år siden, og det viste seg å bli i minste laget. Har forøvrig One X nå, og er meget fornøyd. Har ingen av de omtalte problemene som er rapportert, og telefonen er rask og Sens 4 er en fryd å bruke. rop box kan forøvrig konfigureres slik at alle bildene blir lastet dirkete opp til din konto når du kobler deg opp via WiFi. Kan si meg enig i de du skriver, men i mitt tilfelle har eg alt enn iPad 2 med 32gb no slitt eg felt med plassen og er dermed redd for det samme problemet for mobilen eg kjøper, selvom eg kjem til å bruke den mindre til videoer og lignende : ) Endret 20. mai 2012 av Sigrs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå