Gå til innhold

HTC one X, Samsung galaxy S 3, Apple iPhone 4s eller Samsung galaxy note

Anbefalte innlegg

Når det kommer til minnekort så er det vel delte meninger. hva har ikke det?:) Jeg personlig syns det er ganske knotete med minnekort. det meste av funksjonene på telefonene forsvinner, siden det meste ligger på minnekortet. et mindre problem med sgs3 da den har stort internminne.

Med dropbox så overfører jeg alt via wifi hjemme. og kan lagre det på telefonminnet/minnekort.

ja forsåvidt, beats audio er en gimmick. er jo bare en EQ. Om hvilken mobil som har best lyd skal jeg ikke begi meg utpå.

7 måneder er en stund i teknoverdenen:) Men la oss ikke starte en krig om hvilke mobil vi syns er best :)

alle har sine fordeler og ulemper. spørsmålet er jo i bunn og grunn hvilke ulemper vi kan leve med.

hvor fornuftig en iphone er er nok ganske individuelt, syns du ikke? ;)

fant ikke originallink til spotify beta, men har den på dropboxen ;)https://www.dropbox.com/s/senfihhf9advslm/PreviewSpotifyAndroid.apk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det kommer til minnekort så er det vel delte meninger. hva har ikke det? :) Jeg personlig syns det er ganske knotete med minnekort. det meste av funksjonene på telefonene forsvinner, siden det meste ligger på minnekortet. et mindre problem med sgs3 da den har stort internminne.

Med dropbox så overfører jeg alt via wifi hjemme. og kan lagre det på telefonminnet/minnekort.

ja forsåvidt, beats audio er en gimmick. er jo bare en EQ. Om hvilken mobil som har best lyd skal jeg ikke begi meg utpå.

7 måneder er en stund i teknoverdenen:) Men la oss ikke starte en krig om hvilke mobil vi syns er best :)

alle har sine fordeler og ulemper. spørsmålet er jo i bunn og grunn hvilke ulemper vi kan leve med.

fant ikke originallink til spotify beta, men har den på dropboxen ;)https://www.dropbox....tifyAndroid.apk

Dette med Dropbox og slike løsninger er ikke til å unngå at det er tregt. Folk gidder ikke å sitte å vente på at noen filer skal bli lastet ned, selv med Wi-Fi. Og værre blir det om man ikke er hjemme.

Dropbox argumentet holder ikke mot hvilke fordeler man har med microSD card.

Så sa du dette: Jeg personlig syns det er ganske knotete med minnekort. det meste av funksjonene på telefonene forsvinner, siden det meste ligger på minnekortet

Denne må du forklare mere nøye. Fordi det finnes INGEN negative sider med å ha minnekort støtte.

Lenke til kommentar

Dette med Dropbox og slike løsninger er ikke til å unngå at det er tregt. Folk gidder ikke å sitte å vente på at noen filer skal bli lastet ned, selv med Wi-Fi. Og værre blir det om man ikke er hjemme.

Så sa du dette: Jeg personlig syns det er ganske knotete med minnekort. det meste av funksjonene på telefonene forsvinner, siden det meste ligger på minnekortet

Denne må du forklare mere nøye. Fordi det finnes INGEN negative sider med å ha minnekort støtte.

vel, du har vel satt din mening om dropbox og at det ikke fungerer for deg. har ingen behov for å overbevise deg at dropbox fungerer perfekt for meg.

har aldri hatt behov for å ta ut minnekortet fra telefonen for å overføre ting til den, så mange på minnekort på one x er JEG glad for. mindre knot.

Lenke til kommentar

vel, du har vel satt din mening om dropbox og at det ikke fungerer for deg. har ingen behov for å overbevise deg at dropbox fungerer perfekt for meg.

har aldri hatt behov for å ta ut minnekortet fra telefonen for å overføre ting til den, så mange på minnekort på one x er JEG glad for. mindre knot.

Forklar meg på hvordan det blir mindre knot med Dropbox over å bare kunne koble en USB kabel i fra telefonen til en datamaskin for så å bare overføre det du vil ha til microSd kortet i telefonen?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

7 måneder er en stund, men det har ikke akkurat skjedd noen revolusjon i mobilverdenen de siste 7 månedene. Galaxy note er for øvrig også ca 7 måneder gammel, den ble sluppet på markedet samme uke som iPhone 4S.

Som jeg skrev: "det koker egentlig ned til hva du selv legger mest vekt på."... ;)

Jeg skrev "ett av de fornuftigste kjøpene man kan gjøre", siden den er en smarttelefon som scorer svært høyt i en rekke uavhengige tester, men selvsagt er dette også avhengig av individuelle prioriteringer. ;)

Lenke til kommentar

Ja fann ut at eg bære kjøper ein forsterker til mobilen vis det trengs ;) Utskiftbar batteri og minne kort er viktig. Skal også se etter iphone 5 rykter, galaxy note oppfølgeren blir litt lenge til :(

Endret av Sigrs
Lenke til kommentar

Ja fann ut at eg bære kjøper ein forsterker til mobilen vis det trengs Utskiftbar batteri og minne kort er viktig. Skal også se etter iphone 5 rykter, galaxy note kjem vel ikkje før til høsten?

Samsung Galaxy Note er allerede på markedet, den ble sluppet ifjor!

For det første, så er det muligå få 'Beats Audio på en Samsung Galaxy S II og Galaxy Note. Fordi Beats Audio er kun software. Så jeg har selv Beats Audio på min Galaxy Note nå.

Her må jeg arrestere deg for her sier du noe helt feil.

HTC One X har fått hardware for Beats Audio, og har ikke lenger bare denne programvaren som endrer lyden. Så dette skal visstnok fungere mye bedre i One X enn i feks Sensation XL.(har jeg hørt)

Det er jo da også ikke det samme som du har i din Note.

Rett skal være rett ;)

Endret av Gjaevert
Lenke til kommentar

For meg personlig ville den knøttlille skjermen på Iphone vært den største grunnen til å velge den bort. Får håpe de lærer, å lager neste gen med merkbart større skjerm.

Har en One X selv, og syns selv denne er for liten

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

HTC One X har fått hardware for Beats Audio, og har ikke lenger bare denne programvaren som endrer lyden. Så dette skal visstnok fungere mye bedre i One X enn i feks Sensation XL.(har jeg hørt)

Rett skal være rett ;)

Jaha?

Hva er dette da?

Uansett hva du måtte si, så gir det der forbedringer på lyden, selv for Galaxy Note.

Lenke til kommentar

One X skal ha beats i både software Å hardware...bare å google det

Den er grei, men betyr jo ikke at jeg ikke kan få Beats Audio på min Galaxy Note. Fordi alle HTC telefonene med Beats Audio for One serien hadde kun Beats Audio via software.

Selvfølgelig ikke, betyr bare at du ikke kan få det via hardware-:)

Lenke til kommentar

Ja fann ut at eg bære kjøper ein forsterker til mobilen vis det trengs Utskiftbar batteri og minne kort er viktig. Skal også se etter iphone 5 rykter, galaxy note kjem vel ikkje før til høsten?

Samsung Galaxy Note er allerede på markedet, den ble sluppet ifjor!

For det første, så er det muligå få 'Beats Audio på en Samsung Galaxy S II og Galaxy Note. Fordi Beats Audio er kun software. Så jeg har selv Beats Audio på min Galaxy Note nå.

Rett skal være rett ;)

Mente selfølgelig den mulige oppfølgeren til note :)

Lenke til kommentar

Selv mener eg at det ikke er vits i og vente på den neste samsung note. Og droppe one x er vel ikke helt nødvendig heller. Eg har hørt mange som sier utskiftbart batteri er viktigt, men benytter det aldri!

Vel eg har benyttet det eit par ganger :) men ser at det ikkje er heilt nødvendig også når eg skal velge ny telefon :) har heller ikkje glemt One X den som ein mulighet :) men forøybelikket ligger Noten foran og S3en (får se hvordan den gjør det på testene) ellers på vakt etter troverdige rykter om iphone 5 (er jo så mye tull der ute)

Lenke til kommentar

Ja, jeg drar opp en gammel tråd, men skitt au!

Vindicator, selv om det ikke er mulighet for SD-kort i One X så betyr det ikke at du må gjøre all flytting av data via dropbox, det er frivillig. Man kan selvfølgelig som alle andre telefoner koble den til PC-en via USB og drag-droppe filer akkurat som det er med telefoner med SD-kort.

Og btw et par minus med å ha SD-kort støtte:

Flere løse deler. Bivirkning: knirking.

Tar opp plass. Bivirkning: telefonen blir større

Mulighet for korrupt SD-kort/kortleser. Bivirkning: hele telefonen klikker mongo/du mister data.

Lenke til kommentar

Ja, jeg drar opp en gammel tråd, men skitt au!

Vindicator, selv om det ikke er mulighet for SD-kort i One X så betyr det ikke at du må gjøre all flytting av data via dropbox, det er frivillig. Man kan selvfølgelig som alle andre telefoner koble den til PC-en via USB og drag-droppe filer akkurat som det er med telefoner med SD-kort.

Og btw et par minus med å ha SD-kort støtte:

Flere løse deler. Bivirkning: knirking.

Tar opp plass. Bivirkning: telefonen blir større

Mulighet for korrupt SD-kort/kortleser. Bivirkning: hele telefonen klikker mongo/du mister data.

Dette med Dropbox blir ikke frivillig om man går tom for plass på HTC One X sitt internminne. Da MÅ man bruke Dropbox for å kunne føre over flere filer osv.

Du sier det blir flere løse deler med minnekort?

Ja det blir en løs del mere som skal MYE til før den kan dette ut eller noe i den duren. Og jeg har aldri hørt noe knirking i fra noen som helst telefoner i hele mitt liv i fra minnekort-slot'en.

Ja det tar kanskje opp litt plass, men nå skal det MYE til for å få en Galaxy S III eller Galaxy Note til å bli særlig mindre da. Så jeg ser ikke på dette med plass som noe problem siden microSD-kort slotten er så liten til å begynne med.

Dette med korrupt microSD-kort eller kortleser har jeg heller aldri vært borti. Har heller aldri opplevd å miste data på en telefon med microSd-kort slot heller. Og skulle den i værste fall korrupte seg, så er det jo bare å bruke Dropbox som backup uansett da. Så ser ikke problemet her.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...