spamex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 God kveld I dag så fant jeg 1 ekstern harddisk som ikke har blitt brukt på ca. 2 år pga. mangel på kabler. Jeg tenkte da at jeg kunne likegodt koble den til pcen min og bruke den som en intern hdd. Det er en Western Digital Green 500gb. Problemet er at jeg ikke finner harddisken. Jeg har vært inne på diskbehandling og finner den ikke der. Jeg har kobla til riktig ledninger og alt det der. Så hvordan kan jeg finne harddisken og få brukt den, hvis den ikke er ødelagt da? Takker for all hjelp -WilliamMJ Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Se om du ser den i post / bios. Hadde du sett den i diskbehandling , men ikke i min datamaskin måtte du bare ha gitt den en bokstav. Spinner den opp? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Skal sjekke om jeg ser den i bios og om den spinner opp. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
spamex Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg er ikke sikker om det var harddisken jeg fant i BIOS men det var en ny ting der, ASO1 eller noe lignans. Jeg hører at den spinner opp og ikke noen rare lyder fra den. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har du satt den i andre SATA-porter? Det kan du har satt den i en port som er satt til raid i bios ol. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Prøvde andre SATA-porter nå og finner den fortsatt ikke Stor sjangs for at den er ødelagt nå? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Vises den ikke under boot eller i bios så ville jeg ha prøvd den i en annen pc før jeg kastet den. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Har ingen pc jeg kan prøve den i nå, men hvis jeg får sjangsen så skal jeg prøve det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå