Gå til innhold

Bærbar gamer/workstation

Anbefalte innlegg

Jeg har nå funnet ut at etter konfirmasjonen så vil jeg kjøpe meg bærbar pc, jeg har sett en del på den dyreste g75en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744831, synes den er ekstremt pen og har hørt den har god kjøling, prisen for min del er overkommeli, men jeg lurer på om det finnes noen gode alternativer, med god kjøling(stillegående) og med ivy bridge, har hørt at 670m en som er i denne er en referbished fermi core, så den er ikke like effektiv som kepler. Noen som har innspill å komme med, andre alternativer etc.

minste krav: 240 gb ssd

500 gb hdd

godt grafikkort

3D(ikke heeelt nødvendig, vet det ikke går med 7970m)

prosessor som rendrer video greit nok, trenger ikke være super rask, men noe som er så tregt at du knapt ser at det beveger seg x) )(dårlig formulering)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville heller sett på Multicom P170 med HD 7970M, ytelsen vil vel være noe som 70% bedre enn GTX 670M

eneste problemet med den er at den ikke får inn grafikkortet før slutten av måneden.

Tid er ikke noe problem, men det var bare det at multicom pc'er er forbanna stygge og har veldig dårlig kjøling :/ jeg vet alienware er overprisa dell's, Kommer msi til å slippe ut noe med 7970m? ;p

Lenke til kommentar

Multicom Kunshan har ikke veldig dårlig kjøling, tvert imot. Du har feilaktige opplysninger.

MSI kommer neppe til å slippe noen bærbar med HD 7970M. I de siste årene har det bare vært Multicom og Alienware som leverer maskiner med toppkortene fra Nvidia eller AMD.

Lenke til kommentar

Multicom Kunshan har ikke veldig dårlig kjøling, tvert imot. Du har feilaktige opplysninger.

MSI kommer neppe til å slippe noen bærbar med HD 7970M. I de siste årene har det bare vært Multicom og Alienware som leverer maskiner med toppkortene fra Nvidia eller AMD.

Satan...jaja, men jeg liker ikke formene på kunshan :C går ikke an å spørre de om å bygge i et annet #kabinett" om det kan kalles det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...