terje k. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei! Jeg trenger hjelp til å finne en billig men forsatt en bra og stabil router. Har 25Mb/s opp og ned og spiller mye spill. Vil helst ikke ha D-Link routere men jeg kan gjøre ett unntak. Har lyst at den skal ha mye porter, og da at trådløsrekkevidden skal være god får bare bli en bonus. Helst billigest mulig. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Netgear WNR3500L https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1423243 Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Den netgear får man bedre nett en vis man har kabel? har nå en inteno (ny) fikk høyere ping på den, en den gamle da hadde jeg en speedtouch og egen ruter. Endret 6. mai 2012 av ZiPe Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Tusen takk! Da blir det den:) Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tusen takk! Da blir det den:) Hyggelig å kunne hjelpe Den netgear får man bedre nett en vis man har kabel? har nå en inteno (ny) fikk høyere ping på den, en den gamle da hadde jeg en speedtouch og egen ruter. Kabel vil vel alltid være å foretrekke fremfor trådløs overføring hvis hastighet, stabilitet og responstid skal være best mulig. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 bruker kabel via inteno'en. det ble høyere ping da. og har generelt høy ping, har (NGT). naboen med telenor har bedre ping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå