kaffekrutt Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er det noen forskjeller mellom kjønnene i forhold til seksualitet? Si dine meninger om denne saken. Har prøve i morgen, så alt kommer til hjelp! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Selvfølgelig er det forskjell. Menn får ikke skrubbsår på knærne av å ha sex. 3 Lenke til kommentar
kaffekrutt Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg snakker ikke om sex da-.- Jeg mener at, er det mer vanlig at menn er homo en kvinner? Er det vanskligere å stå fram som homo for menn enn kvinner? Sånne ting vil jeg gjerne ha svar på. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Da skulle du kanskje spesifisert dette fra starten av. Det er veldig få på dette forumet som kan lese tanker. Hvor vanskelig det er å komme ut av skapet vil jeg tro kommer mer ann på hvem man har som familie og venner enn hvilket kjønn man har. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg snakker ikke om sex da-.- Jeg mener at, er det mer vanlig at menn er homo en kvinner? Er det vanskligere å stå fram som homo for menn enn kvinner? Sånne ting vil jeg gjerne ha svar på. Generelt umulig å svare. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Selvfølgelig er det forskjell. Menn får ikke skrubbsår på knærne av å ha sex. Tullball! Det er bare hvis mannen er nederst (hvilket, etter min erfaring, ikke skjer hver gang!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg