kaffekrutt Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei allesammen! Jeg har vært plaget med smerter i venstre del av brystkassen min (under ribbeina) og det har spredd seg oppover mot skulderen min på venstre side. Har hatt det her i ca et halvt år. Det kommer og går, men når det først kommer, gjør det SINNSYKT vondt. Har vært til lege, tok røngten, de fant ingenting unormalt. Noen som vet hva dette kan være? Tusen takk for svar! PS: Når smertene er der, og jeg tar opp armene for å strekke meg, hører jeg masse "knekke" lyder i den venstre siden av brystkassen min. (Kan dette være noe med hjerte? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du må nesten bare stole på legene. Går det ikke over etter en stund bør du på nytt kontakte lege. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 uff, dette hørtes ikke bra ut men jeg tror ikke at hjertet ditt er i fare. vis legene sier det vil gå bra, så må du nesten stole på det. men det er jo dumt at du må gå med smerter! min teori er at at det kan ha noe med muskelspenninger å gjøre, en eller annen belastning. Nå, lungene ligger jo også som et organ i brystkassen har du tatt rønkenbilde av det også ? vis du har og de var normale så kan du trøste deg med at du er hjerte/lungefrisk Lenke til kommentar
kaffekrutt Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 De tok røngten av hele venstre side av brystkassen min, og de fant ingenting unormalt. Men det er så utrolig annstrengende å få disse smertene Kan dette ha noe med stress å gjøre? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kan det tenkes at du har fått en betennelse? Altså at du har overbelastet armen din. Skjedde noe lignende med meg ved bicepsfeste, noen sa at det var en betennelse, men leger sa at det ikke var noe. Spredde seg også utover hele armen, og tror jeg vet hva du mener. Jeg bare lot armen hvile til den ble bra igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå