Robot92 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 nettet mitt faller stadig ut, og det er så opp og ned hvor raskt nettet er. noen ganger har jeg 3 streker, plutselig ingen, så har jeg en. sånn holder det på. veldig plagsomt, så jeg lurer på om det er noe å gjøre med ruteren. jeg har en telsey ruter, leverandøren er altibox. sitter noen meter unna ruteren, men bør jo ikke ha noe å si at den er ustabil. har tenkt at kansje noe som forstyrrer signalene, men hva er det som forstyrrer og hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 nettet mitt faller stadig ut, og det er så opp og ned hvor raskt nettet er. noen ganger har jeg 3 streker, plutselig ingen, så har jeg en. sånn holder det på. veldig plagsomt, så jeg lurer på om det er noe å gjøre med ruteren. jeg har en telsey ruter, leverandøren er altibox. sitter noen meter unna ruteren, men bør jo ikke ha noe å si at den er ustabil. har tenkt at kansje noe som forstyrrer signalene, men hva er det som forstyrrer og hvordan løser jeg dette? Du burde kontakte ISPen din, hadde samme problemet for noen uker siden, de gjorde noen justeringer og vips, stabilt nett. Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 nettet mitt faller stadig ut, og det er så opp og ned hvor raskt nettet er. noen ganger har jeg 3 streker, plutselig ingen, så har jeg en. sånn holder det på. veldig plagsomt, så jeg lurer på om det er noe å gjøre med ruteren. jeg har en telsey ruter, leverandøren er altibox. sitter noen meter unna ruteren, men bør jo ikke ha noe å si at den er ustabil. har tenkt at kansje noe som forstyrrer signalene, men hva er det som forstyrrer og hvordan løser jeg dette? Du burde kontakte ISPen din, hadde samme problemet for noen uker siden, de gjorde noen justeringer og vips, stabilt nett. ISPen?? ikke helt vant til den forkortelsen, men regna med du mener ebnett da?? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 nettet mitt faller stadig ut, og det er så opp og ned hvor raskt nettet er. noen ganger har jeg 3 streker, plutselig ingen, så har jeg en. sånn holder det på. veldig plagsomt, så jeg lurer på om det er noe å gjøre med ruteren. jeg har en telsey ruter, leverandøren er altibox. sitter noen meter unna ruteren, men bør jo ikke ha noe å si at den er ustabil. har tenkt at kansje noe som forstyrrer signalene, men hva er det som forstyrrer og hvordan løser jeg dette? Du burde kontakte ISPen din, hadde samme problemet for noen uker siden, de gjorde noen justeringer og vips, stabilt nett. ISPen?? ikke helt vant til den forkortelsen, men regna med du mener ebnett da?? De som leverer internett til deg ja Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 nettet mitt faller stadig ut, og det er så opp og ned hvor raskt nettet er. noen ganger har jeg 3 streker, plutselig ingen, så har jeg en. sånn holder det på. veldig plagsomt, så jeg lurer på om det er noe å gjøre med ruteren. jeg har en telsey ruter, leverandøren er altibox. sitter noen meter unna ruteren, men bør jo ikke ha noe å si at den er ustabil. har tenkt at kansje noe som forstyrrer signalene, men hva er det som forstyrrer og hvordan løser jeg dette? Du burde kontakte ISPen din, hadde samme problemet for noen uker siden, de gjorde noen justeringer og vips, stabilt nett. ISPen?? ikke helt vant til den forkortelsen, men regna med du mener ebnett da?? De som leverer internett til deg ja vet du hva de gjorde og hva som var grunnen?? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 nettet mitt faller stadig ut, og det er så opp og ned hvor raskt nettet er. noen ganger har jeg 3 streker, plutselig ingen, så har jeg en. sånn holder det på. veldig plagsomt, så jeg lurer på om det er noe å gjøre med ruteren. jeg har en telsey ruter, leverandøren er altibox. sitter noen meter unna ruteren, men bør jo ikke ha noe å si at den er ustabil. har tenkt at kansje noe som forstyrrer signalene, men hva er det som forstyrrer og hvordan løser jeg dette? Du burde kontakte ISPen din, hadde samme problemet for noen uker siden, de gjorde noen justeringer og vips, stabilt nett. ISPen?? ikke helt vant til den forkortelsen, men regna med du mener ebnett da?? De som leverer internett til deg ja vet du hva de gjorde og hva som var grunnen?? vet ikke hva som var grunnen, men tror de bare endret noen kabel plasseringer på serveren sin.. Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 takk for hjelpen, jeg kontaktet dem og det hjalp mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå