Gå til innhold

Hockey VM 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går det virkelig an å bli så klønete at man begynner nasjonalsangen uten at spillerne er oppstilt? :roll:

Det gutta reagerte på var visstnok at dommerne blåste av det fjerde målet lenge før pucken var i mål.

Det "gutta" burde ha gjort er å trekke bananer ut av ørene. Har nettopp sett på opptaket. Det var ikke blåst av for noe som helst i det skuddet kom. Så planen for det norske landslaget får bli 1) skylde mindre på andre 2) 5 spillere på isen 3) trekke bananer ut av ørene.

Men hei, USA og Kanada fikk seg en på pukkelen hver. Bare det i seg selv er jo vellykket VM :)

Jeg tror spillerne vet best om dommerne har blåst eller ikke du...

Lenke til kommentar

Men til neste VM så får vi satse på at vi har enda bedre lag med. Så får vi håpe at det blir litt mer som i 2011 når det gjelder hva lagene stiller med. Selv om vi med ett par andre spillere med til neste år skal kunne hevde oss bra mot hvilke nasjoner som helst. Da får vi og satse på at Søberg kommer seg ihvertfall til Sverige. men vi bør vel klare å pensjonere Grotnes fra landslaget nå etterhvert. Fra de hockeysidene jeg har surfet rundt på, så er det mye misnøye med han.

Jeg tror spillerne vet best om dommerne har blåst eller ikke du...

Jeg anbefaler at du titter på opptaket.

Si det til spillerne, ikke til meg. de er ihvertfall klokkeklar.

Lenke til kommentar

Men til neste VM så får vi satse på at vi har enda bedre lag med. Så får vi håpe at det blir litt mer som i 2011 når det gjelder hva lagene stiller med. Selv om vi med ett par andre spillere med til neste år skal kunne hevde oss bra mot hvilke nasjoner som helst. Da får vi og satse på at Søberg kommer seg ihvertfall til Sverige. men vi bør vel klare å pensjonere Grotnes fra landslaget nå etterhvert. Fra de hockeysidene jeg har surfet rundt på, så er det mye misnøye med han.

Det som er synd er at VM gjerne går samtidig med Stanley Cup, dermed gikk Mats Zucarello glipp av VM, og han kunne jo vært en svært verdifull spiller for laget. Nå ser det ut som at Holøs går tilbake til Avs også, så i værste fall kan man ende opp uten han også. Nå er jeg Avs-fan men må vel inrømme at det er mindre sannsynlig at de kommer så langt i cup'en neste år, men hvem vet?

Får håpe neste års arrangører av Hockey VM klarer å skape enda mer entusiasme og liv enn det Sverige og Finnland klarte i år. Tribunene var nesten tomme.

Men en ting er sikkert, det er utrolig gøy å se på det norske laget spille, og hevde seg mot de beste! Når man ser hvor populært fotball er her til lands, og hvor mye bedre det Norske ishockeylaget er internasjonalt i forhold til fotballlaget, er det underlig at Hockey ikke får mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Hockey er på vei opp, vet viser tilskuertallene fra GET-ligaen (primært, selvsagt, de øverste lagene) Når i tillegg DNB vil ha sitt navn på den nye arenaen til Oilers, så peker alt mot at sporten er på vei inn i de norske hjem.

Jeg håper bare at de andre byene også følger etter Oilers og Stavanger med dems satsing på is sporten. Vi trenger flere haller, vi trenger mer interesse, vi trenger bedre dekning (både TV sending og avis i ettertid) og vi trenger mere penger/sponsorer. Dessverre nok er alt dette avhengig av hverandre og krever at noen tar det første steget..

Ang tomme tribuner under VM så er det arrangørene som gjorde en tappe når de satte prisene (primært..)

Lenke til kommentar

Fotball insteressen (iallfeall den norske) er på vei ned og ishockey er på vei opp. At det blir samme interesse spørs det nok, og om det skjer, vil det ta veldig lang tid. Men at DNB vil ha navnet sitt på arenaen til Oilers, vil jeg påstå er at veldig tydelig tegn på at større sponsor avtaler vil komme til idretten. At de skal slippe å ha 20-30 små invistorer/sponsorer for å kunne gå rundt... i tillegg til en rik "onkel"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...