Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Faen for ett forsvarsspill da! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå trenger vi bare en ting:Ett klipp med svensk kommentering på alle målene... Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Esten O. Sæther skriver ofte mye dumt, men akkurat dette skal jeg si meg helt enig i: I EN NASJONALIDRETT ville denne oppvisningen mot Tyskland fått folk ut på gatene i vårkulda. Rent sportslig var det mer enn nok grunn til det. For i internasjonal hockey er disse sifrene i seg selv utrolige. Da er det på tide for de største TV-selskapene å prøve seg. Det som ikke lyktes før, ser ut til å være innen rekkevidde nå. Takket være et årelangt systematisk treningsarbeid, en jevn proffeksport østover og stadig litt sterkere norske klubber, nærmer norsk hockey seg de viktigste idrettene våre. Det fortjener et større publikum. Endret 13. mai 2012 av Funtazz 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Sitter i bil i hele dag og kommer hjem til et slikt resultat. Helt sykt, ubeskrivelig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ser at norge gjør det bra, det gleder voldsomt! Noen som vet om det finnes oppsummeringer noen plass? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ser at norge gjør det bra, det gleder voldsomt! Noen som vet om det finnes oppsummeringer noen plass? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/hockeyvm/article14822824.ab Lenke til kommentar
Kettler Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Latvia tapte i dag, så da er vi sikra kvartfinale.. Taper Tsjekkia mot Tyskland og vi vinner mot Danmark, så slipper vi også å møte Russland i kvart'n, noe jeg tror kan være en fordel... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 håper man på å møte det dårligste laget når man vil møte Sverige på 17.mai? Tsjekkia ville jo møte Russland i kvartfinalen. hvem vil man egentlig møte? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 INGEN UTVISNING! Solberg har ingenting med det å gjøre! tullinger! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skeptisk til seier i dag, men håper selvsagt på det beste. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skeptisk til seier i dag, men håper selvsagt på det beste. det er ingen grunn til å være skeptisk til seier i dag. ihvertfall ikke mtp våre tidligere resultater. altså, vi har jo mange i SEL og danskene for det meste spillere i andre av de europeiske storligaene. skal ikke de i SEL være bedre enn de i disse ligaene? og er egentlig deres førstelinje noe særlig mye bedre enn våres tidligere NHL-spillere? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Norge, dette dårlig! faen så dårlig pp! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Nei, ser man sånn på det burde det jo gå bra, men det finnes rom for overraskelser, spesielt innen idrett. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 det er helt på trynet å spille sånn i forsvar. det kan jeg se uten de største hockeykunnskapene... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Faen så rævva! Skjerpings Norge! Norge:SKJERPINGS FOR FAEN! Endret 15. mai 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 JADDA! Det var f... meg på tide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå