Gå til innhold

Hockey VM 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et steg i feil retning for populariteten til hockey. Mange har fått med seg at Norge har gjort det bra de siste årene, og mange, meg selv inkludert, hadde nok gledet seg til å se VM på en mer tilgjengelig kanal enn Max. Nå blir det bare litt sånn "care" over hele VM for min del når jeg ikke får sett det live.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kjedelig å bomme på 3 straffer, men poenget er bonus. Og gir oss ett godt utgangspunkt før de siste 4 kampene.

 

EDIT: Noen som vet hvor det finnes tabeller ? finner ikke noe på iihf.com.

 

Send den gjerne til meg på PM, om du vil.

 

Tabeller finnes enkelt og greit på Wikipedia eller via svenske Aftonbladet.

 

EDIT: Jeg er mest fan av svenske kommentatorer, men norske går om kvaliteten på streamen er bedre.

Jeg må også si at kampen dere hadde var god, selvom de svenske kommentatorene hadde fått med seg Skrøder alltid skyter straffer mellom beina på keeperen. Det hadde visstnok dem fått med seg og..?

Får håpe for det Norske land sin skyld at dere klarer å få litt poeng mot danmark, italia og latvia ihvertfall. Tyskland vet jeg ikke om dere klarer.

 

Jeg er jo svensk, så gleder meg til å se Sverige ta Danmark i kveld, med mindre de gjør noe de aldri har gjort - vinne over sverige. Da blir det ikke mye morsomt for meg og pappa, med tanke på at mamma er dansk. (Pappa er svensk).

Frederik Andersen var visstnok et stort bekymmer for Tre Kronor, ihvertfall.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Et steg i feil retning for populariteten til hockey. Mange har fått med seg at Norge har gjort det bra de siste årene, og mange, meg selv inkludert, hadde nok gledet seg til å se VM på en mer tilgjengelig kanal enn Max. Nå blir det bare litt sånn "care" over hele VM for min del når jeg ikke får sett det live.

 

sjanseløst at det skal gå på betal-tv ja. Hockey fortjener mye mer oppmerksomhet enn det får her til lands. den perfekte publikumsporten.

 

tror vi har svært gode muligheter til å slå både tyskland og latvia! Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jepp, jeg pleier selv å se absolutt alle kamper jeg kan, det vil si alle untatt de man må velge mellom pga de går samtidig. I år blir det alle Sveriges kamper hos en kompis, og enkelte andre om jeg kjeder meg, vil jeg tro. Nå drar jeg til Sverige i Helga, så da blir det ihvertfal litt bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Veldig lite fornøyd med kampen til Sverige idag. Startet bra med mål på mål, men når de fikk 2 utvisninger ga de en flott mulighet for Danmark til å redusere. Danmark klarte jo å putte 4 mål til slutt - mot Sverige sine 6. Virker som om Sverige sliter med å holde et resultat høyt, uten å falle bakpå utover i kampen.

Lenke til kommentar

Et steg i feil retning for populariteten til hockey. Mange har fått med seg at Norge har gjort det bra de siste årene, og mange, meg selv inkludert, hadde nok gledet seg til å se VM på en mer tilgjengelig kanal enn Max. Nå blir det bare litt sånn "care" over hele VM for min del når jeg ikke får sett det live.

 

sjanseløst at det skal gå på betal-tv ja. Hockey fortjener mye mer oppmerksomhet enn det får her til lands. den perfekte publikumsporten.

 

tror vi har svært gode muligheter til å slå både tyskland og latvia! Dette blir spennende!

 

Tyskland er vel det tøffeste laget vi har igjen i pulja. Italia, Danmark er lag vi "skal" slå sammen med latvia om vi skal ha noe i en kvartfinale å gjøre.

Nå er det 4 lag som går til kvarten fra pulja, det blir nok oss eller Tyskland, og jeg tror det poenget vi hentet i dag mot Tsjekkia kan bli avgjørende.

Lenke til kommentar

Legger merke til at prisene har falt drastisk på kampbillett. Vurderer å ta turen til helgen, da Norge har kamp både Lørdag og Søndag.

Er det noen som vet om de norske supporterne sitter samlet noe sted på stadion ?

 

Ah, hvor mye koster billettene? Det høres jo gøy ut!

Lenke til kommentar

Dommeren så jo ikke på videoopptaket en gang! Skandale. forøvrig også sjanseløst at Max sender lange reklamepauser midt i kampen...

 

Problemet er at i VW er det offisielle reklamepauser i kampen (noe jeg synes er rimelig tragisk i utgangpunktet), men MAX presterer flere ganger å bomme på disse og tar heller reklame når det passer de, faktisk gikk vi glipp av et norsk mål mot russland i en av reklamepausene...

 

Til info, det koster 39,- for tilgang til alle TVNorge-kanalene i en uke på nettet, 79,- for en mnd. Ikke akkurat dyrt..

 

EDIT: Hadde ikke vi fått annullert 2 -2 målet vårt, hadde trolig heller ikke 3 -1 målet kommet. Det ødelegger mye når sånt skjer!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Dommeren så jo ikke på videoopptaket en gang! Skandale. forøvrig også sjanseløst at Max sender lange reklamepauser midt i kampen...

 

Problemet er at i VW er det offisielle reklamepauser i kampen (noe jeg synes er rimelig tragisk i utgangpunktet), men MAX presterer flere ganger å bomme på disse og tar heller reklame når det passer de, faktisk gikk vi glipp av et norsk mål mot russland i en av reklamepausene...

 

I NHL har man også pause for reklame, og det er helt greit det, men problemet blir som du sier når Max bestemmer seg for å putte på ekstra reklamepauser i tillegg til disse. De "bommer" ikke, for de drar full nytte av de offisielle reklamepausene også. Men som du sier, ganske irriterende når man faktisk går glipp av viktige hendelser i kampen pga reklame. Skal sende Max/TV Norge en mail på det!

Lenke til kommentar

Legger merke til at prisene har falt drastisk på kampbillett. Vurderer å ta turen til helgen, da Norge har kamp både Lørdag og Søndag.

Er det noen som vet om de norske supporterne sitter samlet noe sted på stadion ?

 

Ah, hvor mye koster billettene? Det høres jo gøy ut!

 

I Norges resterende 4 kamper, er prisene fra 125,- til 395,-. Har hørt fra noen andre, at man burde kjøpe de billigste billettene her, også flytte seg fritt rundt i hallen senere, pga dårlig oppmøte på tribunen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...