knosemjau Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har slått sammen to store excelfiler, og gjort den ene til et ark i den andre. Hver gang jeg åpner den sammenslått filen vil excel laste inn data fra en ekstern kilde. Men alt er jo i den nye filen... Hvordan bryter jeg den koblingen? Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvilken versjon av Excel, bruker du? Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Microsoft Office Professional Edition 2003. Flottet meg for snart et tiår siden, hehe. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hjemme har jeg en enda eldre versjon og det er der jeg er nå :-) Men.. Det skal finnes i meny en mulighet, som heter "Bryt kobling" Sjekket på nettet og fant denne: http://office.micros...P003065606.aspx Edit. PS: Les litt før du gjør, du kan miste data i celler.. Endret 8. mai 2012 av baarsk Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Takk for svaret! Det gikk bra det, kjekt. På jobb har jeg forresten Excel 2002, men det er kanskje fordi jeg ikke er sjefen akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå