Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei! Fant da nylig en 1000000 (1 million) Tyrkisk lapp hjemme hos meg. Er den ekte? For jeg trodde den liksom bare var 10 kr eller noe, men så søkte jeg opp på valuta og fikk 33 mill norske.. >_> Finnes den? I så fall er det sikkert ikke lire tror jeg (altså 33 mill), men hva tror dere det er? Står: BiR MiLYON TURK LiRASI Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sorry, men den er utgått. Tyrkerne kvittet seg med den type penger, for ca 10 år siden.. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Sorry, men den er utgått. Tyrkerne kvittet seg med den type penger, for ca 10 år siden.. Hahaha! Men er den verdt noe nå? Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Nei!! Putt den i en ramme og heng den på veggen :-) Den gang da... For 1 mill fikk du, brød, melk og litt smør. Endret 6. mai 2012 av baarsk Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg kan gjerne få den hvis du vil bli kvitt den. Samler på utgåtte penger. Endret 6. mai 2012 av Myst Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg kan gjerne få den hvis du vil bli kvitt den. Samler på utgåtte penger. Klart, har også en 50 øre om du vil ha Hehe neida, jeg får se hva jeg får bruk for av den, men om du vil kan du sikkert få den med mindre jeg ombestemmer meg, hehe Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Vel, jeg er seriøst interessert, så hvis du bestemmer deg for å bli kvitt den, send meg PM. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Vel, jeg er seriøst interessert, så hvis du bestemmer deg for å bli kvitt den, send meg PM. Du får den iallefall om du gir meg en fortsatt brukbar lapp i norsk valuta xD 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg kan sende deg en lapp som har lik verdi som den. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg kan sende deg en lapp som har lik verdi som den. Som tilsvarer ca 1 ark, fra dorullen Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg kan sende deg en lapp som har lik verdi som den. Som tilsvarer ca 1 ark, fra dorullen Tja, samlere pleier ikke å være gjerrig når det kommer til å kjøpe det de er ute etter. Synes en hel dorull høres rimeligere ut. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Høres det urimelig ut, kan jeg strekke meg til en hel pakke med papirtørkeruller. 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 En million var småpenger i Tyrkia for noen år siden. Jeg tror har jeg en ti millioners seddel liggende i en eller annen skuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå