Mephisto- Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei, Jeg har fått et problem. I word dokumentet har jeg brukt heading style. Og nummerering basert på dette. Heading 1-3 skal være bold(tykk skrift), mens 4 skal være vanlig. Nå er det slik at heading 1 er bold, tekst og nummerering. Mens i heading 2 og 3 er tekst bold, men ikke tallene. I heading 4 er alt slik det skal være, vanlig tekst. Har forsøkt å trykke på heading 2 -> modify -> format, men har ikke kommet noen vei. Jeg får endret det manualt med å trykke på nummereringen og bold, men det fungerer bare fram til jeg lukker og åpner dokumentet på nytt. Gode ideer? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Noen kloke hoder? Har forsøkt en ting uten hell, ved å markere underkapittelet, og lage den bold, for så å oppdatere stilen til markert tekst. Men dette gir kun samme resultat som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Når jeg bruker stil og overskrift med nummerering fungerer dette fint. Går til de overskriftene og lager enkelte "fet". Tall og overskrift i innholdsfortegnelsen blir rett. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Når jeg bruker stil og overskrift med nummerering fungerer dette fint. Går til de overskriftene og lager enkelte "fet". Tall og overskrift i innholdsfortegnelsen blir rett. Når jeg bruker stil og overskrift med nummerering fungerer dette fint. Går til de overskriftene og lager enkelte "fet". Tall og overskrift i innholdsfortegnelsen blir rett. Du endrer på stilen? Eller endrer du bare i teksten? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Endrer bare format på teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå