Avenus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har 2 problemer... Det første er min 3 måneder gamle pc Eng Presario CQ57. Det er den værste pcen jeg noen gang har hatt. Jeg spiller et mmorg spill hvor jeg kansje kan være online i 5-30 sekunder, før jeg får " Error connecting to server " Internettet mitt hopper ut og inn på denne pcen og jeg trenger virkelig hjelp til og fikse det. Det har ikke noe med internettet og gjør for uansett hvor jeg er skjer dette her, og det skjer ikke med min andre pc , eller mine venners. Bare denne. Problem 2 Jeg har også en ASUS pc. Ganske god, men er 4 år gammel nå. Når jeg skal starte den kommer jeg opp til windows logoen i begynnelsen og det står at den jobber. Men når jeg skal komme til der jeg skal logge inn så bare viser det svart skjerm. Muse pilen viser ikke, heller ikke skjermen, men pcen er på. Kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 PC nr 1; Prøv å reinstaller nettdriver PC nr 2; Høres ut som en minnebrikke har tatt kvelden. Regner med at du har 2 eller flere brikker. Ta ut 1 og prøv igjen. Kan forsåvift også være disken som er sliten. Har du prøvd å sette disken i en annen maskin for så å boote? Lenke til kommentar
Avenus Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 har du teamviewer ? Isåfall kan du prøve og hjelpe meg ? Med compaqen ? Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 1. Begynn med det som er nevnt over... 2. Det var en runde for noen år siden med svart skjerm under loggin på windows... hvis du har windows XP - se denne: http://support.microsoft.com/kb/906510 hvis du har windows 7 - se her: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itprogeneral/thread/5b94b775-992e-4f48-b3ff-c89b3cf45e82 Kan kanskje hjelpe deg på vei. søkeord "black login screen on windows" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå