Niklasp Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ny tastaturprodusent vil hamle opp med konkurrentene. Test: Tesoro Durandal G1NL Ultimate Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 liker at flere og flere produsenter kommer med nordisk layout på mekaniske tastaturer. 2 Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Så du kan velge hvilken tast du vil ha, det er jo flott det, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange tastatur produsenter selger tastaturene med rødt lys? Med mindre du har HAF eller noen andre Cooler Master modeller, så er ikke kabinettet ditt rødt, indikator lys er sjelden rød (av/på knapp på skjermer, høytallere etc.) så du ender opp med en farge for hver komponent, det ser jo helt forferdelig ut! Personlig bruker jeg K90, den lyser blått, da matcher det kabinettet, skjermene, musa samt webcamet mitt. Alt ser mer gjenomtenkt ut, også slipper du den fjortiss/tivoli looken på pcen din. EDIT: Skriveleif Endret 6. mai 2012 av Qweel Lenke til kommentar
Concker Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så du kan velge hvilken tast du vil ha, det er jo flott det, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange tastatur produsenter selger tastaturene med rødt lys? Med mindre du har HAF eller noen andre Cooler Master modeller, så er ikke kabinettet ditt rødt, indikator lys er sjelden rød (av/på knapp på skjermer, høytallere etc.) så du ender opp med en farge for hver komponent, det ser jo helt forferdelig ut!Personlig bruker jeg K90, den lyser blått, da matcher det kabinettet, skjermene, musa samt webcamet mitt. Alt ser mer gjenomtenkt ut, også slipper du den fjortiss/tivoli looken på pcen din.EDIT: Skriveleif Samt rødt er helt syre å se på Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 ... men jeg skjønner ikke hvorfor så mange tastatur produsenter selger tastaturene med rødt lys? Skru av skjermen, så står fargen ihvertfall i stil med power- LEDen Når mitt G15 avgår med døden blir det uten tvil et mekanisk tastatur neste. G15 er det dårligste jeg har prøvd noen sinne for skriving. Det er dog greit for spilling, og det var veldig nyttig for MMOer i sin tid. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) "Enkelt utseende Rent utseendemessig er tastaturoppsettet ganske simpelt, og i stedet for å sette på egne media- og macro-knapper, har disse heller fått dele plass med resten av knappene." Simpel (norsk bokmål) = tarvelig, dårlig, sjofel Simpel (nynorsk) = dårleg, låk, tarveleg; sjofel, ufin Simple (engelsk) = enkelt (norsk) . Endret 6. mai 2012 av world wide weird 9 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har ikke så mye behov for glorete lys, synd det er såpass få av de mekaniske tastaturene som har egne mediataster. AtW Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Venter på Filco sine tenkeyless med røde switcher skal bli kos , har de samme med svarte atm , Lenke til kommentar
Jypling Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) "Enkelt utseendeRent utseendemessig er tastaturoppsettet ganske simpelt, og i stedet for å sette på egne media- og macro-knapper, har disse heller fått dele plass med resten av knappene."Simpel (norsk bokmål) = tarvelig, dårlig, sjofelSimpel (nynorsk) = dårleg, låk, tarveleg; sjofel, ufinSimple (engelsk) = enkelt (norsk). Sist gang jeg sjekket hadde ordet "simpel" to betydninger. Simpel 1. tarvelig, dårlig, sjofel (osv.) 2. enkel, alminnelig Endret 6. mai 2012 av Jypling Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sist gang jeg sjekket hadde ordet "simpel" to betydninger. Simpel 1. tarvelig, dårlig, sjofel (osv.) 2. enkel, alminnelig Det er riktig det, men betydning nr. 2 er foreldet og brukes kun i gamle fastgrodde fraser, som; "simpelt tyveri", "simpelt flertall", og "ens simple plikt". FØLG KALDET! Kongeørn, med Lænke spændt om sit Been og Vingen brudt, som i over tyve Aar, siden den blev halvdød skudt, har for simpel Gaardhund tjent paa en ensom Bondegaard, lider dog ei den arme Digters Vaande, som i lidet Folk er født, hen i Verdens Hjørne stødt, med et Sprog, som ei rækker fra sin Krog længer end dets Læbers Aande. Henrik Wergeland Selv Henrik Wergeland synes at dette språket lød gammeldags, i 1820. I artikkelen om tastaturet er ordet brukt feil. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvitt lys eller muligheten til å endre fargen. Rødt er forferdelig. Lenke til kommentar
nocR Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Virker som et bra tastatur, synd merket ikke har like gjennomslag som Razer, Steelseries og Qpad! Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har Hardware fått helt totalt mekanisk tastaturdilla? Er jo tester og dill om dette hver uke nå. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det problem? Syns det er fantastisk med flere tester. 1 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Rødt lys er bedre for nattsynet sammenlignet med feks blått. Kan være greit i et mørkt spillrom? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hadde heller satt pris på svakere/dempet lys derimot. Lett hvit-blå som er knapt synlig under ok lys, men holder tastene synlig ettersom mørket tar over? :B Endret 7. mai 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Rødt lys er bedre for nattsynet sammenlignet med feks blått. Kan være greit i et mørkt spillrom? Nattsynet er vel allerede ettertrykkelig kvestet av en lyssterk LCD som lyser opp i hele sysnfeltet? AtW 1 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det problem? Syns det er fantastisk med flere tester. Neida, er bare fint med tester. Det tyder på at mekaniske tastatur er utrolig hipt og fresht i hardware-redaksjonen for tiden! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Neida, er bare fint med tester. Det tyder på at mekaniske tastatur er utrolig hipt og fresht i hardware-redaksjonen for tiden! Eller så er det voksende interesser generelt for mekaniske gaming tastatur. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Rødt lys er bedre for nattsynet sammenlignet med feks blått. Kan være greit i et mørkt spillrom? Nattsynet er vel allerede ettertrykkelig kvestet av en lyssterk LCD som lyser opp i hele sysnfeltet? AtW Joda, var vel litt ironisk skrevet. Likevel er det jo noen som bruker feks Flux for å bøte litt på effekten lyset fra LCD-skjermen har om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå