Jan Erik Engan Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skjærgård II Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................................ Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 fin panoramabilde, ser godt ud i stort Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fint med panorama bilde, men vekker ikke min opmerksomhet så mye som hvis jeg bodde der eller hadde ett eller annet forhold til stedet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Også er jeg her igjen... Prøvde en grå bakgrund. Det gjorde seg synes jeg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Skjærgård II Beskrivelse: ............................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Fint med panorama bilde, men vekker ikke min opmerksomhet så mye som hvis jeg bodde der eller hadde ett eller annet forhold til stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg